אם בנט היה בממשלה במקום מפלגת העבודה

Thank you for rating this article.

לעשות מעשה למען המדינה ונגד דעת הקהל זה אולי המהלך הכי קשה שאפשר.

בחמישה החודשים שמפלגת העבודה בממשלה, היא הצליחה לשנות את הכיוון המדיני, למנוע סיפוח וללכת בדרך השלום. אם בנט היה בממשלה במקום מפלגת העבודה כולם מבינים שהיה בדיוק הפוך. בחמישה חודשים מפלגת העבודה יחד עם כחול לבן שמרו כמו אריות על שלטון החוק, מישהו זוכר את המילים חוק צרפתי, חסינות? התגברות?

בחמישה חודשים הוכפל התקציב של משרד הכלכלה- הכסף הזה הולך לתוכניות להאצת המשק, למסלולי תעסוקה לאוכלוסיות מוחלשות, למענקים למעסיקים הוגנים, להורדת הרף למענק להוצאות קבועות לעסקים.

בחמישה חודשים סייענו לעובדים הסוציאלים, נלחמנו בעושק הקשישים, הכנו תוכנית מהפכנים למגזר הבדואי, השפענו במסגרת הקבינט על חלוקת המענקים, סייענו להעביר את בחוק נגד טיפולי המרה, ומנענו הרבה מאוד יוזמות של הימין עוד לפני שהם תפסו תאוצה.

לא כולם מכירים את כל הדברים האלה, למה? כי שאלת ה״רק לא ביבי״ הפכה להיות השאלה היחידה שחשובה, ובשם הערך הקדוש הזה אנחנו בשמאל ממליכים את נפתלי בנט לראשות הממשלה, במו ידינו נביא את סמוטריץ להיות שר הביטחון, במו ידינו אנחנו הופכים את איילת שקד לשרת החוץ הבאה.

במקום להעניק רוח גבית לכחול לבן ולעבודה אנחנו מרסקים אותם ומאפשרים את הקמת הממשלה הבאה שעל פי כל הסקרים תהיה הממשלה הכי ימנית, הכי דתית והכי קיצונית בהיסטוריה של מדינת ישראל.
יש עוד בערך חצי דקה להגיד טעינו, ולהיות גאים במנהגי השמאל שהיו מוכנים לוותר על כבודם ועל שמם הטוב על מנת להציל את מדינת ישראל.

===

מעמוד הפייסבוק של רועי שינדלר