הנהלת המפלגה: פריימריז ליו״ר ולרשימה בועידת העבודה

Thank you for rating this article.

גם בזמן משבר הקורונה, גם בזמן אי ודאות פוליטית – ואולי דווקא בזמנים האלו – שומרים על הדמוקרטיה.

קיימנו פריימריז רק לפני שנה וחצי אבל ברור לנו שכוחם של נבחרי ציבור נשאב אך ורק מהעובדה שאתם בוחרים בנו, לכן יו''ר המפלגה ושר הכלכלה עמיר פרץ הציע להנהלת המפלגה לקיים בחירות מקדימות בוועידה גם לראשות המפלגה וגם לרשימתה שעל מועדן יוחלט לאחר שתתקבל ההחלטה על הקדמת הבחירות לכנסת. ההצעה התקבלה פה אחד בהנהלת המפלגה.

למפלגת העבודה יש את הועידה הגדולה בישראל המונה כ4,000 חברים המייצגים את הפסיפס הרחב ביותר של החברה בישראל, גברים, נשים, מבוגרים וצעירים, נציגי כל העדות וכל הישובים בישראל, חברי הועידה האלו נבחרו לפני כשנתיים בידי כל חברי המפלגה.

את כוחם של יושב ראש המפלגה וחברי הכנסת מטעמה נקבל מכם הבוחרים, אך חשוב לשמור גם על כוחה של המפלגה בתוך הגוש – לדעת להיות במקום של השפעה, לכן הסמיכה הנהלת המפלגה את יו''ר המפלגה לנהל משא ומתן עם מפלגות נוספות ואישים בזירה הציבורית שיוכלו להשפיע ולהיות חלק מהמהלך שיחזיר את המפלגה אל מקום השפעה ממנו נוכל לממש את הערכים של חתירה לשלום, שוויון וצדק חברתי. ההתמודדות עם אתגרי החירום שיצר משבר הקורונה הוכיחה עד כמה ערכי מפלגת העבודה נחוצים לחברה הישראלית ואנו מחוייבים ומוכנים מתמיד להילחם על קיום הערכים הללו, עבורכם, ובעיקר עבור דור העתיד של ילדינו ונכדינו שיוכל להתקיים רק במדינה יהודית ודמוקרטית.