תודה לתומכים, ברכות למרב ואתייצב לצידה ומתאחדים למען המפלגה

Thank you for rating this article.

תודה גדולה ללמעלה מ-2,400 חברות וחברי המפלגה שהצביעו עבורי ומברך את יו"ר המפלגה מרב מיכאלי על ניצחונה. אתייצב לצידה ביחד עם החברים לשם הצלחת המפלגה בבחירות ואני קורא לכל חלקי הבית להתאחד ולעבוד יחדיו.

חברותי וחבריי היקרים,
ראשית, תודה גדולה ללמעלה מ-2,400 חברות וחברי המפלגה שהצביעו עבורי בבחירות אמש, והביעו אמון בחזון שלנו למפלגת העבודה רחבה, מרכזית וחברתית - מפלגת שלטון גדולה.
תודה מיוחדת למאות הפעילים, ראשי המטות, המתנדבים והשותפים לדרך מכל חלקי הארץ ורבדי החברה הישראלית שנרתמו מכל הלב, תמכו, עודדו, פירגנו והקדישו מזמנם וממרצם: ריגשתם אותי. אתם העוגן האמיתי של התנועה. אוהב אתכם מאד!
אני גאה במסע שעשינו ובתפיסת העולם האידיאולוגית שעמדה בבסיסו. הקפדנו לנהל קמפיין מהותי על דרך ולשמור על הבית. הזרעים שזרענו בו עוד ינבטו ויחזירו את תנועת העבודה לימיה המפוארים.
אני שמח על המהלך הדמוקרטי ועל הזכות להתמודד על ההנהגה במפלגה שצמחתי בה.

ברצוני לברך את יו"ר המפלגה מרב מיכאלי על ניצחונה. אתייצב לצידה ביחד עם החברים לשם הצלחת המפלגה בבחירות. אני קורא לכל חלקי הבית להתאחד ולעבוד יחדיו - מלמעלה עד למטה. זה הזמן שלנו, של כולנו, לחבק את כל הפעילים מכל הקבוצות והזרמים, לחבק ולעבוד ביחד למען המפלגה בכל הכח.

תודה מכל הלב ובהצלחה לכולנו,

===

פורסם בעמוד הפייסבוק של ערן חרמוני