לא אתמודד ליו"ר נוער העבודה

Thank you for rating this article.

חברים וחברות, שותפים ושותפות לדרך.
אתחיל מהסוף, החלטתי שלא להתמודד לקדנציה נוספת בתפקיד יושב ראש נוער העבודה ולקחת צעד אחורה מהפעילות הפוליטית.

אייל צמירהצטרפתי לנוער העבודה לפני קרוב לארבע שנים. מאז ועד היום נוער העבודה ומפלגת העבודה זה הבית שלי. בצורה הכי בסיסית שניתן לדמיין. יש כאן אנשים שאני אוהב אהבת נפש. אני נמצא כאן ועוסק במפלגה 90% משעות הערות שלי ואחר כך לרוב גם חולם חלומות שקשורים אליה.
בארבע השנים האחרונות ובפרט בשנה האחרונה למדתי המון, גדלתי. וחוץ מזה גם השפעתי ותרמתי רבות. אני חושב שהשארתי חותם בנוער העבודה.
בשנה האחרונה בנינו יחד את נוער העבודה והפכנו אותו לארגון מתפקד עם עשרות פעילים מכל רחבי הארץ. עם פעילויות על בסיס שבועי ויותר ועם אנרגיות מדהימות.
אבל עם כל הטוב שקרה בשנה האחרונה, במסגרת התפקיד גם הזנחתי את כל שאר תחומי החיים שלי. החל ממשפחה וחברים וכלה בחוגים ולימודים. השקעתי את כל כולי בנוער ובמפלגה ושכחתי את כל השאר על הדרך.

לכן החלטתי לקחת צעד אחורה,
אני לא מתחרט על רגע אחד בשנה האחרונה. אני אסיר תודה על הזכות שנפלה בחלקי להוביל את התנועה המפוארת הזאת ולקחת חלק במפלגת העבודה.
זה הזמן שלי לקחת צעד אחורה, להקדיש זמן לתחומים אותם הזנחתי בשנה האחרונה.

אני רוצה להודות לכל אחד ואחת מכם על הדרך המשותפת שעברנו, על רגעים הכיפיים וגם על אלו שפחות. יש כאן אנשים מדהימים שאני כל כך שמח שזכיתי להכיר.
אני לא נעלם מחר בבוקר, בכוונתי להיות פעיל ב150% עד לסיום מערכת הבחירות הפנימית בנוער העבודה ב25.8. ואחר כך, אני בטוח שדור צעיר וחדש יהיה כאן על מנת לשאת את הלפיד.

תודה רבה לכולכם וכולכן שקראתם. נשתמע.

===

מעמוד הפייסבוק של אייל צמיר