די למאבק בתוך הגוש, אין סיבה לעבודה ומרצ להתאחד

Thank you for rating this article.

קוראת ליאיר לפיד להפסיק עם הקמפיין הזה, להפסיק לירות בתוך הנגמ"ש. אין סיבה שלא העבודה ולא מרצ לא יעברו את אחוז החסימה, כשיפנו אותנו סוף סוף מהקמפיין המיותר והמזיק הזה. הקמפיין הזה רק מייצר נזק בתוך הגוש. ולכן אני קוראת ליאיר לפיד להפסיק לפלג ולהזיק לגוש ולעבוד ביחד. שהם רצו ביחד נתניהו עלה לשלטון. אני מסרבת לחזור על הכישלון הזה.

אני פועלת מתוך אחריות ושיקול דעת וקור רוח, ולא מתוך היסטריה ולא יורה בתוך הנגמ'ש. לא הייתי מתנהגת ככה. יאיר לפיד הוא לא היריב שלי, אני אומרת לו שוב ושוב – די למאבק בתוך הגוש. הגיע הזמן לשלב כוחות ולהיאבק ביריב האמיתי שהוא נתניהו.

דברים מתוך ראיון בחדשות קשת 12:

"אנחנו נלחמות ונלחמים על האמת שלנו, שהיא בדיוק מה שמדינת ישראל זקוקה לו. נגד הכפייה הדתית, נגד הגזענות, נגד השקר, נגד הפייק, למען יוקר המחייה - שצריך להוריד אותו. אנחנו נלחמות ונלחמים באמת בנתניהו, באיומים שלו לפטר את היועצת המשפטית לממשלה. בדבר הזה, שבאמת רוצה לבטל את לימודי הליבה.

אני קוראת ליאיר לפיד להפסיק לירות בתוך הנגמ'ש ולהתמקד במאבק מול היריב האמיתי ולא בפלגנות בתוך מחנה המרכז-שמאל.

אני פועלת מתוך אחריות ושיקול דעת וקור רוח, ולא מתוך היסטריה ולא יורה בתוך הנגמ'ש" (ראיון בחדשות קשת).

דברים מתוך ראיון ברדיו 103FM:

"מהיום הראשון אמרתי, אני מקבלת החלטות בשיקול דעת, מתבססת על נתונים ולא פועלת בהיסטריה. אני קוראת ליאיר לפיד להפסיק עם הקמפיין הזה, להפסיק לירות בתוך הנגמ"ש. אין שום סיבה שהעבודה או מרצ לא יעברו את אחוז החסימה, גם כשזה מגדיל את כוחן, זה עדיין מביא את נתניהו חזרה עם 61 מנדטים.

אמרנו לאורך כל הדרך - האיחוד המדובר הוא זה שמסכן יותר את כולנו בחזרתו של נתניהו. אנחנו נלחמות על האמת של מדינת ישראל, אנחנו עושות את הדבר האחראי והרציני והמקצועי והשקול. אנחנו עושות הכול. אי אפשר להאשים אותי בחוסר מחויבות למאבק בחזרתו של נתניהו, אני שלא ישבתי איתו מעולם, זה הדבר הראשון שלנגד עיניי. הגיע הזמן להתמודד עם היריב האמיתי שהבטיח אתמול שלא יהיו לימודי ליבה רק כדי שהוא יוכל לחזור לשלטון ומאיים לפטר את היועמ"שית.

אין סיבה שלא העבודה ולא מרצ לא יעברו את אחוז החסימה, כשיפנו אותנו סוף סוף מהקמפיין המיותר והמזיק הזה, אנחנו מתכוונת ללכת למצביעים שלנו ולבקש את אמונם בהתבסס על האמת שאנחנו נלחמות ונלחמים עליה, בהתבסס על העבודה המצוינת שעשינו השנה. וזה מה שאנחנו מבקשות – להוציא את המצביעות והמצביעים מהבית במקום לפלג את הגוש.

כרגע אני רואה שהקמפיין הזה רק מייצר נזק בתוך הגוש. ולכן אני קוראת ליאיר לפיד להפסיק לפלג ולהזיק לגוש ולעבוד ביחד. יש לנו יחסי עבודה תקינים ואני מדברת איתו. הסתיים הדיון, מלכתחילה הוא היה דיון לא רלוונטי, הנתונים הראו שזה דבר לא נכון. הייתי איתו במוצ"ש בפגישה, לא ראיתי סקר או נתון חדש. שום דבר הוא לא הציג, שום מספר חדש. הייתה פגישה מאוד נעימה.

אין לי מושג. הוא אמר את זה גם במערכות בחירות קודמות, הוא אמר את אותם הדברים, הוא שוב ושוב קרא לעבודה ולמרצ להתאחד ובפעם היחידה שהם רצו ביחד נתניהו עלה לשלטון. אני מסרבת לחזור על הכישלון הזה, אני נלחמת על האמת שלי ושלנו, נגד הדברים שמאיימים על מדינת ישראל היום. זה מסכן אותנו בחזרתו של נתניהו. טובת מדינת ישראל היום דורשת שנרוץ בנפרד.

אין סקר שמראה שאם העבודה ומרצ מתאחדות אנחנו מביאות 61, ריצה משותפת מגדילה את הסיכון לחזרתו של נתניהו ואת הסיכון הזה אני לא מוכנה לקחת. כל מה שיש פה זה קמפיין שנועד להגדלת כוחה של יש עתיד.

הקמפיין הלא לגיטימי הזה נמשך באמצעים לא לגיטימיים. 'יש עתיד' מתנהגת בצורה לא ראויה, שולחת שליחים מאחורי הגב שלי לכל מיני אנשים, דבר שאני לפחות לא מכירה שעושים בין שותפים לאותה מלחמה – המלחמה שלנו היא למנוע את חזרתו של נתניהו, אני לא הייתי מתנהגת ככה. יאיר לפיד הוא לא היריב שלי, אני אומרת לו שוב ושוב – די למאבק בתוך הגוש. הגיע הזמן לשלב כוחות ולהיאבק ביריב האמיתי שהוא נתניהו" (ראיון ברדיו 103FM, באתר מעריב).