עצומה: השבת היא השלום של מפלגת העבודה - חידוש התהליך כתנאי לכניסה לממשלה

Thank you for rating this article.

השלום, הוא השבת של מפלגת העבודה.

הצטרפו לקריאה והענקת רוח גבית להנהגת מפלגת העבודה, לחידוש תהליך השלום כדרישה במו"מ הקואליציוני בכניסה לממשלה ה-37.

ניתן למלא בטופס, או להוריד טופס נייר pdf להחתמה ומשלוח במייל (או לטלפון הניד).

לכבוד מרב מיכאלי, יו"ר מפלגת העבודה.

אנחנו החתומים מטה, חברות וחברי המפלגה, מאמינים שמפלגת העבודה חייבת להחזיר את הנושא המדיני לראש סדר היום הציבורי. לפיכך, אנחנו מבקשים שתצהירי כי מפלגת העבודה תצטרף רק לממשלה שתחדש באופן מידי את המשא ומתן מול הפלשתינים.

יוזמי המכתב - יואב מרגלית, מזכיר מחוז הקיבוצים במפלגת העבודה (ניד 050-5550300); דוד לפלר, חבר מפלגה (ניד 054-6656847)

ניתן למלא בטופס, או להוריד טופס נייר pdf להחתמה ומשלוח במייל (או לטלפון הניד).

השלום, הוא השבת של מפלגת העבודה.

לכבוד מרב מיכאלי, יו"ר מפלגת העבודה.

אנחנו החתומים מטה, חברות וחברי המפלגה, מאמינים שמפלגת העבודה חייבת להחזיר את הנושא המדיני לראש סדר היום הציבורי. לפיכך, אנחנו מבקשים שתצהירי כי מפלגת העבודה תצטרף רק לממשלה שתחדש באופן מידי את המשא ומתן מול הפלשתינים.

יוזמי המכתב - יואב מרגלית, מזכיר מחוז הקיבוצים במפלגת העבודה (ניד 050-5550300); דוד לפלר, חבר מפלגה (ניד 054-6656847)

יש למלא רק אותיות

חובה לעדכן כתבות תקינה

פורמט מספר טלפון שגוי - רק ספרות בבקשה

יש לעדכן תעודת זהות בספרות בלבד

מילוי הפרטים המלאים ואישור, מהווה חתימה על העצומה שתוגש להנהלת המפלגה לקראת הבחירות לכנסת ה-26.

מפלגת העבודה בעד פתרון שתי המדינות

מפלגת העבודה נבחריה ובראשם היו"ר מרב מיכאלי פעלו לשימור מורשת יצחק רבין לשאיפה לשלום וביטחון.

יו"ר העבודה מרב מיכאלי: "כשמורידות ומורדים את פתרון שתי המדינות נשארים עם מדינה אחת. גם בתסריט האוטופי של מדינה דו לאומית, ישראל זה לא. אין לנו גבול פיסי ואין לנו גבול במקומות אחרים. אין לנו תחליף לרשות הפלסטינית אנחנו צריכות וצריכים רשות פלסטינית חזקה כי אין לנו פרטנר אחר במלחמה בטרור 12 שנות נתניהו יצרו מצב של חיזוק חמאס והחלשת הרשות" (מרב מיכאלי, 8.9.22) ... "הציונות ומפלגת העבודה האמינו ויודעות: ביטחון אמיתי הוא ביטחון באמצעות הסכמים, באמצעות שלום. אנחנו מחוייבות ומחויבים לדרך רבין, לדרך של הידברות והסכמים, לדרך של שלום" (מרב מיכאלי, 26/11/21) ... "אני רוצה את מדינת ישראל, האינטרס לשמור על מדינת ישראל הוא לשים גבול בנינו לבין מדינה פלסטינית. זאת הדרך היחידה. אנחנו חייבות וחייבים פתרון לסכסוך הישראלי-פלסטיני כדי לשמור על מדינת ישראל שלנו" (מרב מיכאלי 16.3.21).

השר עמר בר-לב: "מי שאינו מבין כי פתרון שתי המדינות הוא הפתרון היחיד, טומן את ראשו בחול. רק אם ניפרד מהפלסטינים לשתי מדינות נמנע מלסכן את המפעל הציוני ולהפוך את ישראל למדינה אחת דו-לאומית" (עמר בר-לב, 22.9.22).

השר נחמן שי: "אין עתיד למדינת ישראל כמדינה יהודית דמוקרטית ללא היפרדות מהפלשתינאים וכינון שתי מדינות לשני עמים המבוסס על בטחון ישראל,ללא פשרות. על זה צריך להאבק בבחירות הבאות ב1.11. מפלגת העבודה תהיה שם ותגשים את דרך רבין" (נחמן שי, 22.9.22).

ח"כ אמילי מואטי, סיו"ר הכנסת וחברת ועדת חוץ וביטחון: "למפלגת העבודה יש מצע מדיני ברור, שליבתו הפרדות מהפלסטינים וחזון שתי מדינות" (אמילי מואטי, 28.7.21).

ח"כ אפרת רייטן: "הדמוגרפיה מאיימת על בטחונה של מדינת ישראל ולכן פתרון שתי המדינות הוא קרש ההצלה לשמירה על מדינת ישראל יהודית דמוקרטית וציונית" (אפרת רייטן, 23.9.22) ... "עלינו להמשיך ללא מורא להגיע להסכם ולהיפרד, לפני שהדמוגרפיה תנצח את החלום הציוני ומדינת ישראל" (אפרת רייטן, 22.9.22).

ח"כ נעמה לזימי: "כן לפתרון שתי המדינות, להסדר מדיני ושלום" (נעמה לזימי, 21.9.22).

ח"כ אביתסאם מראענה: "בלי מכבסת המילים "צמצום הסכסוך" ו"ניהול הסכסוך". יש סכסוך מדמם שחובה לסיים באמצעות הסדר מדיני" (אבתיסאם מראענה, 18.9.22).

ח"כ גלעד קריב: "הפעולה הנחושה להבטחת העתיד של החזון הציוני באמצעות קידום ההיפרדות מהפלסטינים" (גלעד קריב, 29.9.22).

מזכ"ל המפלגה, ערן חרמוני: "עם חזק עושה שלום. זה המסר שביקשתי להעביר היום בפתח המפגש במוקטעה, וזה היה גם המסר בקמפיין שעשתה מפלגת העבודה בזמן רה"מ יצחק רבין ז"ל. מי ייתן ויהיה לעמים ולמנהיגים שלנו את האומץ הנדרש לעשיית שלום" (ערן חרמוני, 9.10.21).