בקשה להצגת דוחות כספיים של המפלגה שנים 21-22

Thank you for rating this article.

לכבוד יו״ר המפלגה מרב מיכאלי; מזכ״ל המפלגה ערן חרמוני; יו״ר ועדת הביקורת עו"ד רועי סגמן

הנדון: הצגת דוחות כספיים של המפלגה שנים 2021,2022

בהנחה שהבטחת השקיפות לא הייתה הבטחה בעלמא, אנחנו מבקשים לקבל את דוחות מבקר המפלגה, הדוחות הכספיים של המפלגה, תקציב קמפיין הבחירות והתקציב השנתי.
כמו כן, נבקש לדעת מה תהייה המשמעות הכספית של קיצוץ המימון של הכנסת כתוצאה מהירידה הדרסטית במספר המנדטים של המפלגה.
אנחנו מבקשים להיות שותפים בנתונים, ע״מ שתהייה לנו אפשרות להיות חלק בחשיבה של שיקום המפלגה.

תשובת מזכ"ל המפלגה להורדה כקובץ pdf PDF (מתאריך 13.11.2022) ובקישור.

בתקווה לעתיד טוב יותר.

מפלגת העבודה

על החתום:
נאווה מלכה, מזכירת סניף אפקה תל אביב; ד"ר גדעון בן דרור, מחוז ירושלים; ד"ר שאול ינאי, רמת השרון; גודי קורקובסקי, גדרה; מאיר זרעיה, קיבוץ צובה; סוניה כהן, מחוז ירושלים; מאיר רביב, מזכיר סניף גן יבנה; פדות דוד, כפר סבא; עמית הרפז, ראש פינה; זיו שומינר, תל אביב; עזי נגר, מזכיר סניף גילה ירושלים; שלום דסקל, רמת גן; יובל אבני, אשקלון; ויקטור אביאלי, ביריה , מרום גליל; עמירם סטרולוב, רעננה; משה קליין, תל אביב; דוד אוחנה, דימונה; יוסף סלבין, אשקלון; ציפי שטרן, ראשון לציון; נח סלוצקי, תל אביב; אמנון שינברגר, גני תקווה; פרופ' טל שדה, הרצליה; דודו סמיה, נתניה; חננאל לוי, מושבים; מירה רפאלי, תל אביב

תשובת מזכ"ל המפלגה, בתאריך 13.11.2022

לכבוד נאווה מלכה, מזכירת סניף אפקה, תל אביב
שלום רב,
הנדון: הצגת דוחות כספיים של המפלגה שנים 2021-2022 (סימוכין: מכתבך מיום 06.11.2022)
1. מאשר בברכה קבלת המכתב אשר נשלח מעמך ומטעם חברים מרכזיים נוספים במוסדות המפלגה בנושא שבנדון. אני מבקש להודות לכם על פנייתכם ומעורבותכם המבורכת.
2. בהתאם, העברתי את פנייתכם ליו"ר ועדת הכספים של המפלגה, רו"ח דורון ארגוב, וביקשתי ממנו כי ימציא לרשותכם בהקדם את הנתונים המבוקשים בפנייתכם.
3. עוד אציין כי לצערי פניות קודמות רבות מטעמי ליו"ר המפלגה, הן בכתב והן בע"פ לרבות בישיבות הנהלת המפלגה, לקבל לידי את הנתונים הנוגעים להוצאות המפלגה, ובכלל זה את רשימת מצבת כ"א, היועצים (ריטיינרים) ועלותם – לא נענו.
4. אין עסקינן בנושא אישי. הסתר ת נתונים אלו בפני מזכ"ל המפלגה הנבחר על ידי החברים ומייצגם, ואף משמש מתוקף תפקידו כחבר ומ"מ יו"ר הנהלת המפלגה – הנה כמובן דבר שאיננו מתקבל על הדעת, ואני רואה אותו בחומרה רבה. עוד אציין כי מעולם, בוודאי בכל שנותיי כמזכ"ל המפלגה תחת יו"רים שונים, לא נתקלתי במצב כזה של היעדר שקיפות מינימלית.
5. מצאתי לציין זאת במענה למכתבכם שכן נדמה לי כי הוא מחדד את החשיבות הרבה שיש בפנייתכם, כמו גם הצורך להיענות לה.
6. אודה לך על העברת תשובתי גם ליתר החברים החתומים על המכתב שבסימוכין.

בכבוד רב,
ערן חרמוני
מזכ"ל מפלגת העבודה