ממשלת אחדות לאומית הכרחית!

Thank you for rating this article.

בתקופה קשה זאת כדי שלא תקום ממשל צרה ומוגבלת ביכולתה להזיז דברים, צריך להקים ממשלה רחבה. לדעת הרוב  קיים מצב חרום ביטחוני וכלכלי ומי שיכול לתרום שלא יעמוד מין הצד! חשוב שגם העבודה תצטרף .

מאחר שביבי לא ירצה לסכן את קיום ממשלתו בקרע עם הכתומים ,לפני שתהיה לא ממשלה אחדות רחבה הוא לא יכול

כרגע להצהיר על שתי מדינות לשני העמים . הוא צריך ויכול לתת לציפי סמכות להשלים את הדיאלוג עם אבו- מאזן תוך התחיבות להביא כול הסכם שיושג למשאל עם! עם זה הבית היהודי ישרל בינתנו וש"ס יכולים לחיות! ולדעתי גם קדימה והעבודה.

הרי ברור שגם נתניהו מסכים בגדול לשתי מדינות לשני העמים כי אחרת הוא בעד מדינה דו לאומית שתהפוך לפלשתינאית! אז אולי יש הבדל בין קדימה לליכוד בקשר לכמות הנסיגה למידת הנכונות לפשרה אולי הבדלים כמותיים אבל לא עקרוניים.

לכן הממשלה ממשלת ליכוד לאומי  יכולה לתמוך באנפוליס ובהמשך קידומה של גדר ההפרדה, הסכם שלום במימוש עכשוי הוא ממש לא  רלוונטי, כי את מי אבו מאזן מיצג ? השלטון הנבחר הוא החמאס והוא לא יסכים לשום הסכם שלום בטווח הנראה לעיין נתניהו לא יכול לסגת מהבנות עם האמריקאים וציפי לבני תוכל להמשיך במשא ומתן ואם וכאשר יושג הסכם ואם הממשלה והכנסת לא יאשרו אפשר ללכת למשאל עם. בגדול לא נראה לי שיש לנו פרטנר לשלום בעתיד הנראה לעין זאת המציאות. כך שהחלוקה לימין ושמאל היא עניין היסטורי שתם זמנו.