החלטתי להתמודד לכנסת בבחירות הקרובות בפריימריז במפלגת העבודה

Thank you for rating this article.

החלטתי להתמודד לכנסת בבחירות הקרובות בפריימריז במפלגת העבודה, ואני צריך אתכם איתי.

יאיא פינק"הרי רכוש אין לי, והון אין לי, הנכס הגדול ביותר שיש לי הם חברי" אז אם אתם רוצים שאהיה חבר כנסת, להתנדב או לתרום לקמפיין, הירשמו כאן: https://bit.ly/2AjUZeA

שמי יאיא (יאיר) פינק, מייסד לובי 99, הלובי הציבורי.

גדלתי בירושלים, בוגר ישיבת הקיבוץ הדתי, סוציאל דמוקרט, פמיניסט, משרת כרב-סרן במילואים, צמחוני מגיל 7, מאמין בשלום, ובעל תואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית.

בעבר כיהנתי בין היתר, כמנכ"ל עמותת שכן טוב, ראש המטה של ח"כ שלי יחימוביץ', מנהל מטה השטח של עמותת "תג מאיר", מנהל מטה השטח של הבנק הקואופרטיבי "אופק", חבר המועצה הציבורית "צו פיוס".

**הימין שכח מה זה להיות יהודי**

קראתם נכון. בניגוד למה שמספרים לנו, הימין הוא זה ששכח מה זה להיות יהודי וממש לא השמאל. יהדות היא דת שוחרת שלום, סובלנית כלפי הגר ומקדשת שוויון וצדק חברתי. יהדות ושמאל מבחינתי הם ערכים משלימים והניגוד כביכול ביניהם קרה רק בגלל אג'נדה ותעמולה ארוכת שנים של הימין.

✓ אפשר להיות דתי שנלחם לשוויון זכויות לקהילה הלהט"בית ובעד נישואים אזרחיים.

✓ אפשר להיות קצין קרבי בצה"ל ודווקא בגלל זה להיאבק למען השלום ולמען הבטחת החזון הציוני.

✓ אפשר לאהוב את ירושלים מכל הלב ובשל כך להבין שאיחוד העיר, משמעותו דווקא היפרדות מהשכונות הפלסטיניות במזרח העיר במסגרת הסדר.

✓ אפשר להצמיח בישראל חברה מכילה, מכבדת, דמוקרטית, יהודית ושוויונית הפועלת על פי הציווי "ואהבת לרעך כמוך" לצד שכנינו בני הדתות השונות כאן בישראל.

**מה אעשה בתכלס בתור חבר כנסת?**

אני מתמודד לכנסת כי אני יודע שיש לי את היכולת לקדם את תפיסת העולם שלי ולהגשים אותה באופן יצירתי, פורץ דרך, ומאתגר את הקיים. בדיוק כפי שידעתי לעשות בכל תפקיד שלקחתי על עצמי.

1. אלחם למען יהדות פלורליסטית שפויה בישראל. הסמוטריצ'ים מתדלקים את ההקצנה והגיע הזמן להוביל מאבק בלתי מתפשר למען יהדות מקרבת: כן לנישואים אזרחיים, כן לתחבורה ציבורית מוגבלת בשבת, לא להמשך מסחטת הכספים של הרבנות הראשית.

2. אפעל כדי לקדם יהדות של שוויון בין בני אדם, יהדות של צדק חברתי וסובלנות כלפי הגר. לא בכדי המשפט שנאמר הכי הרבה פעמים בתורה הוא "זכור כי גרים הייתם בארץ מצרים". אקדם הרחבה תקציבית למפעל המכינות הקדם צבאיות, תנועות הנוער, שנות השירות והארגונים החברתיים המקדמים צדק חברתי ויהדות פלורליסטית.

3. דמוקרטיה "גרסת 2019" - אהפוך את המודל של הלובי הציבורי שהקמתי לדרך הפעולה בפוליטיקה הישראלית. מודל של דמוקרטיה השתתפותית. אשתף את הציבור הרחב ואגדיל את כוחו בדיונים ובהחלטות בכנסת על ידי הצבעות און-ליין. רק מעורבות של הציבור תנצח את ההון-שלטון.

4. אקדם חקיקה חברתית לטובת הציבור הרחב ואלחם ללא פחד מול הטייקונים והלוביסטים שלהם – הוכחתי זאת בעבר וכך אמשיך. צמצום פערים חברתיים, דאגה לחלש ולאדם העובד זו היהדות שלי.

התכניות עוד רבות, אבל נראה לי שלפוסט ראשון כתבתי מספיק.

**עכשיו אתם נכנסים לתמונה ועוזרים לי להיבחר**

אין לי כסף גדול, אבל פגשתי בשנים שלי בשטח ובעשייה החברתית אלפי אנשים שמאמינים בישראל אחרת. טובה יותר. הוגנת יותר. אם ביום הבחירות 500 גברים ונשים שחולמים שאפשר אחרת יבואו לעזור לי – האמינו לי שאכנס לכנסת הבאה ויחד נשנה מציאות.

רוצים להיות שותפים? שתפו את הפוסט והכי חשוב כנסו עכשיו ללינק ומלאו את הפרטים שלכם, יש הרבה מה לעשות במעט מאוד זמן, ואני זקוק לכם.ן.

אוהב, מעריך ונרגש לקראת הדרך החדשה.

====

מעמוד הפייסבוק של יאיא פינק