הבמה הרעיונית של מפלגת העבודה

מציג את מועמדותי לרשימת מפלגת העבודה לכנסת

Thank you for rating this article.

אני נרגש להציג את מועמדותי לרשימת מפלגת העבודה לכנסת. אני מבקש להודות לחברי המפלגה שתמכו במועמדותי בעבר ואשמח לקבל שוב את אמונכם.

יוסי יונההבטחתי - קיימתי! מליאת הכנסת וועדותיה היו המקומות בהם נתתי ביטוי לאמונות ולערכים שבשמם ביקשתי את אמונכם בעבר ובשמם פעלתי. המכנה המשותף לפעילותי הפרלמנטרית - שמאל ציוני. הצגתי עמידה נחרצת נגד חוק הלאום וחוקי הנאמנות השונים; נגד הפגיעה בערכי הדמוקרטיה; נגד אפלייתם של קבוצות מיעוט בישראל, בין אם על רקע גזעי, דתי, תרבותי, עדתי או מגדרי; נגד חקיקה השואפת לספח את חבלי יהודה ושומרון, (דבר שמאיים להפוך אותנו למדינת אפרטהייד); נגד הפרטת החינוך; ובעד צעדים להורדת יוקר המחיה של אזרחי ישראל.

במהלכו של מושב הכנסת האחרון עלה בידי להעביר הצעות חוק חשובות כמו חוק ילדים חולים, רפורמה בתהליכי ההכשרה וההתמחות של סטודנטים בתחום האדריכלות, ביטול סעיף ההשתקה בשידור הציבורי, חוק נפגעי הטרור המכיר בזכותם של נפגעי טרור בחו״ל לקצבת ביטוח לאומי, קרן ארנונה ממשלתית המגדילה את המשאבים העומדים לרשותם של יישובי הפריפריה, ופטור מארנונה לארכיונים ציבוריים.

אנו עומדים בפני מערכת בחירות קשה שתכריע את דמותה וערכיה של מדינת ישראל ושל החברה הישראלית. אל מול ממשלות הימין הפועלות מזה שנים כדי לכרסם באופייה של מדינת ישראל כיהודית ודמוקרטית, יש להציג אלטרנטיבה ערכית ואידיאולוגית ברורה.

אין זה נכון להקהות מסרים ואין זה הזמן לחיפוש נואש אחר מרכז ערטילאי. אני מבקש את תמיכתכם במועמדותי כדי לחזק את השמאל הציוני במפלגת העבודה, שמאל ציוני ללא פחד וללא מורא! אני מבקש את תמיכתכם, חברות וחברים יקרים, כדי שהשמאל הציוני בעבודה יקבל את ביטויו החד והברור גם בכנסת הבאה!

הצטרפו אלי, להתנדבות ועזרה ביום הבחירות הירשמו כאן>> https://bit.ly/2HcATsL 

===

מעמוד הפייסבוק של יוסי יונה

"כדי לקיים את יסוד השבת בחיי ישראל אינני צריך להסכמים בין מפלגתיים... השבת בשבילי היא מעמודי התרבות העברית וההישג הסוציאלי"
ברל כצנלסון

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי

הבהרה: זהו אינו אתר רשמי של מפלגת-העבודה | דוא"ל Info@labor.org.il | הצהרת נגישות | תנאי שימוש