דרך מפלגת העבודה היא הנכונה לעתיד מדינת ישראל

Thank you for rating this article.

אמש השתתפו כ-400 פעילות ופעילי המפלגה מכל רחבי הארץ באירוע שקיימנו לכבוד השנה החדשה (בזום כמובן) ובהובלת יו"ר המפלגה השר עמיר פרץ והשר איציק שמולי.

היה מרשים מאד לחזות בכל כך הרבה דמויות מכל רחבי הארץ - יהודים, דרוזים, מוסלמים, נוצרים, בדואים, חילוניים, מסורתיים, דתיים וחרדים, מאילת שבדרום ועד מטולה שבצפון - לרבות ראשי רשויות מקומיות, חברי מועצות ערים, שרים וחברי כנסת לשעבר, ראשי תנועות נוער וגרעינים חברתיים, מזכירי מחוזות וסניפים, ראשי מרחבים וועדי עבודים, פעילים מהנוער ותאי הסטודנטים, ועוד שורה ארוכה מאד של מובילי דעת קהל - כולם אנשים המאמינים במפלגת העבודה ומחויבים לעיצוב דרכה ולעתידה.

אני יכול לומר בביטחון מלא כי אין אף מפלגה במדינת ישראל אשר יש בה עוצמות אנושיות ותמהיל כל כך רחב ומגוון, כמו שיש למפלגת העבודה.

נכון, לא קלה דרכנו. אבל, אירועים מסוג זה בהחלט מוכיחים לי ולעוד רבים וטובים כי למפלגת העבודה נכונו עוד עלילות רבות. יש תקווה לעבודה, ולמען האמת יש גם חשיבות ציבורית ואידיאולוגית בחיזוק מפלגת העבודה והחזרתה בתהליך - מורכב וארוך ככל שיהיה - לקדמת הבמה הפוליטית.

הדרך של מפלגת העבודה היא הדרך הנכונה והצודקת לעתידה של מדינת ישראל. הדרך של השלום ולא של הסיפוח - היא הנכונה. הדרך של רשת ביטחון כלכלית וחברתית - היא הדרך הנכונה. הדרך של שמירת עצמאותה וחוסנה של הדמוקרטיה ומערכת המשפט - היא הדרך הנכונה. הדרך שמכירה בכך כי ביטחון ישראל נעוץ בהיותה מדינה יהודית ודמוקרטית שתקיים חברת מופת - היא הדרך הנכונה. אנחנו נאבקים על הדרך הזו בראש מורם ובביטחון.

לא ניכנע לציניות, ולא ניתן לאף אחד לזלזל בתנועת העבודה.

אני מאמין במפלגת העבודה ומחוייב באופן מלא להצלחתה. יש לנו הזדמנות וגם חובה לשלב ידיים ולעבוד יחדיו כדי לעצב ולבנות בצורה הטובה ביותר את התשתיות הפוליטיות, הארגוניות והרעיוניות של המפלגה - ומשוכנע לחלוטין כי נוכל לאתגר.

חברותיי וחבריי היקרים, אני מבקש לאחל לכם/ן ולבני משפחותיכם/ת שנה טובה ומוצלחת. מי ייתן והשנה הקרובה תהא עבור כולנו שנה של בריאות, אושר והצלחה. מי ייתן והשנה הקרובה תהא למפלגת העבודה הכל כך חשובה שנה של צמיחה, בניה ועשיה.