איגרת מזכ״ל, מאי 2021

Thank you for rating this article.

חברות וחברים יקרים,

חלף למעלה משבוע מאחד האסונות הכבדים ביותר שידעה מדינת ישראל. 45 אחים שלנו נספו באסון במירון והותירו משפחות שלמות עם חלל עצום. הלב של כולנו בוכה ונקרע. אסור לנו להסכים לכך כי האסון הכבד יעבור מבלי שהאחראים יתנו את הדין. יש לנו חובה מוסרית וציבורית לעמוד על כך שהאסון ייחקר עד תום ללא מורא ופחד, ועל כן חייבת לקום ועדת חקירה ממלכתית אשר תמונה על ידי נשיאת בית המשפט העליון, ולא תחשוש מאף אדם יהא בדרג הגבוה ביותר אשר יהא.

להלן מספר עדכונים שחשוב לי לשתף אתכם/ן בהם:

הראשון במאי

ביום שבת לפני שבוע ציינו את ״חג הפועלים״, הראשון במאי. דווקא על רקע השיח התקשורתי שממסגר באופן מעוות את הנושאים הכלכליים ככאלו שאין לגביהם לכאורה הבדלים אידיאולוגיים, היה חשוב לי במאמר שפרסמתי באתר ״וואלה!״ להזכיר את העובדה שעיסוק בכלכלה הוא בשום אופן לא דבר ״א-פוליטי״ או שאין מחלוקת פוליטית לגביו. אלא בדיוק להפך, הכל מתחיל ממדיניות, תפיסות עולם וערכים. לקריאת המאמר לחצו כאן.

ערן חרמוני

העתודה של מפלגת העבודה

בשבוע שעבר הסתיים קורס ״אלפא״ של סיעת העבודה בהסתדרות בראשותם של פיני קבלו, יו״ר הסיעה בהסתדרות ואורלי ביטי, יו״ר הסיעה בנעמ״ת. את הקורס ניהל רפי קמחי בחודשים האחרונים והשתתפו בו חברי וחברות מפלגה הפעילים/ות בוועדי עובדים שונים, בזירה המוניציפלית ובחברה האזרחית. במהלך הקורס התקיימו מפגשים בנושאי אידיאולוגיה סוציאל דמוקרטית, התאגדות, ניו מדיה ועוד. אני מבקש לשבח בהזדמנות הזו את סיעת העבודה בהסתדרות על פעילותה החשובה. לצפיה בדבריי בסיום הקורס לחצו כאן.

מפגש פעילים ופעילות

בזמן שמתקיים משא ומתן על הקמת ממשלת שינוי, חשוב שנמשיך בכל הכח להרחיב ולשקם את מפלגת העבודה וזאת משני טעמים: הראשון, אם תקום ממשלת שינוי, עלינו לעבוד קשה על מנת לבנות בטווח הארוך את מפלגת העבודה כמפלגת שלטון (כפי שהייתה שנים רבות). והשני, אם יכפו עלינו בחירות נוספות, שנוכל להסתער עליהן כשאנו מגובשים ונכונים לפעולה גם ברמת השטח המפלגתי. במפגש עם פעילים ופעילות מרחבי הארץ דיברנו בדיוק על הדברים האלה.

כל מי שמעוניין/ת להצטרף למפגשים דומים בהמשך ו/או להיפגש או לשוחח עמי באופן אישי, מוזמן לפנות במייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

מפגש זום - יום הזיכרון ליהודי אתיופיה

הזמנה למפגש בזום - יום הזיכרון ליהודי אתיופיה שנספו בדרכם לישראל אבקש להזמינכם/ן למפגש (זום) מפלגתי בערב יום הזיכרון ליהודי אתיופיה שנספו בדרכם לישראל וסיפור מסע אישי אשר יתקיים, יום ראשון הקרוב 09.05.2021 בשעה 20:30.
למעלה מ-4,000 מיהודי אתיופיה 'ביתא ישראל' אשר יצאו למסע לירושלים דרך סודן, נספו בדרך. במהלך המפגש נשמע סיפור מסע אישי מרתק של מלי הבטה אשר עלתה כנערה צעירה דרך סודןובהשתתפות יצחק טיים, פעיל חברתי וראש מטה יוצאי אתיופיה במפלגה.

המפגש יערך בזום בקישור הבא:
https://us02web.zoom.us/j/6804657158?pwd=YWJKSzErdXlKdWd4MDlQcnhIY2xhQT09

ערן חרמוני
מזכ״ל מפלגת העבודה