מינויים בסיעה ובכנסת ה-24 ובממשלה ה-36 מטעם העבודה

Thank you for rating this article.

פורסמו במינויים בסיעת העבודה בכנסת ובממשלה לקראת השבעת הממשלה ה-36.

ח״כ מרב מיכאלי: שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, יו״ר הקבינט לשוויון מגדרי וחברה בקבינט המדיני-בטחוני.

ח״כ עומר בר-לב: השר לבטחון פנים וחבר הקבינט המדיני-בטחוני.

"כמו שהבטחנו, אנחנו לא עושים לעצמנו את החיים קלים. ההסכמים הקואליציוניים שפורסמו היום מוכיחים שהממשלה הזאת באה לעבוד. מתיקון עוולות מיידיות כמו וועדת החקירה לאסון מירון, או עיוותים היסטוריים כמו קציבת כהונת ראש ממשלה - ואני אפילו לא מגרד את קצה הקרחון. כמו שזה נראה, אלו רגעי השקט האחרונים לפני שאצלול גם אני לתפקיד חדש ומאתגר".

חבר הכנסת לשעבר ד״ר נחמן שי: שר התפוצות.

"כמשרת ציבור למעלה מ40 שנה אני נרגש לקראת כניסתי לתפקיד שר התפוצות. הקרע ביחסים בין יהודי התפוצות למדינת ישראל הוא משבר לאומי חמור ואדאג לפעול מתוך אחריות לאומית לחיבור מחדש בין כלל יהודי התפוצות לבין ישראל. אני מודה ליו"ר המפלגה, מרב מיכאלי, על האמון ונרגש לקראת התפקיד".

ח״כ אמילי מואטי: יו״ר ועדת המשנה לענייני חוץ בועדת חוץ ובטחון, סגנית יו״ר הכנסת וכנציגת הכנסת באסיפת מועצת אירופה.
"אלו התפקידים שאמלא בכנסת הקרובה: יו"ר ועדת המשנה לענייני חוץ בוועדת חוץ וביטחון, כסגנית יו"ר הכנסת וכנציגת הכנסת באסיפה הפרלמנטרית של מועצת אירופה. מבטיחה שגם בתפקידים האלה אזכור מדוע נבחרתי ולאן פני ואשתמש בכל הסמכויות שנתנו לי לצמצום פערים ושוויון הזדמנויות".

ח״כ גלעד קריב: יור״ר ועדת החוקה, חוק ומשפט.
"נרגש מהמינוי הצפוי לתפקיד יו"ר ועדת החוקה, חוק ומשפט, ומודה לחברתי מרב מיכאלי על האמון. כמי שהשתתף בדיונים בוועדה החל משנת 2003 כנציג התנועה הרפורמית, אני נרגש מהמחשבה לשבת על הכסא של אמנון רובינשטיין, מיכאל איתן, מנחם בן ששון ורבים טובים אחרים. מתרגש וחש אחריות גדולה".

ח״כ אפרת רייטן: יו״ר ועדת העבודה והרווחה.
"גאה ונרגשת עם הודעת יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, על מינויי הצפוי ליו"ר ועדת העבודה והרווחה. אני מלאת ציפייה ויראה לקראת האתגר המשמעותי. האשה השלישית בתפקיד מהמפלגה, אחרי אורה נמיר ושושנה ארבלי אלמוזלינו ז״ל. אעשה כמיטב יכולתי לפעול במקצועיות וכשטובת הציבור בראש מעייני".

ח״כ רם שפע: יו״ר הסיעה בכנסת ויו״ר הוועדה לסמים, אלכוהול והתמכרויות.

ח״כ אבתיסאם מראענה: יו״ר הוועדה לעובדים זרים.
"מתרגשת מאוד לעמוד בראש הוועדה לעובדות והעובדים הזרים".