צירות ועידה טרנסיות למפלגת העבודה

Thank you for rating this article.

יום הנראות הטרנסי שמח!

ננצל את החגיגות להרים את שני צירות הועידה החדשות שלנו! אמיר שטיין ולינור אברג'יל 😍

אמיר שטיין, בן 25, עובד בתחום של מיצוי זכויות בבריאות הנפש ועוסק בהתחדשות יהודית.

אמיר שטיין: "היום, יום חמישי ה-31 במרץ, הוא יוםהנראות הטרנסית. היום הזה, בניגוד לימים אחרים בקהילה שלנו, בא לחגוג את הקיום שלנו.

מה יש לחגוג? למה חגיגה?

א.נשים טרנס*ים סובלים מאפלייה ואלימות בכמעט כל תחום מתחומי החיים: אפלייה בשרותי בריאות, בתעסוקה, נטישה של המשפחה הגרעינית ואף רצח (בעיקר של נשים טרנסיות). אז יום אחד בשנה אנחנו חוגגים וחוגגות את זה שלמרות כל הקשיים אנחנו פה, שרדנו, ואפילו לוקחים חלק בעשייה משמעותית בחברה.

לכבוד יום הנראות הטרנסית אני רוצה לחגוג את העובדה שאני ולינור נבחרנו לוועידת מפלגת העבודה. לקחת חלק בעשייה משמעותית בחברה הוא לא מובן מאיליו עבור א.נשים כמוני, את דרכי בעולם ובחברה התחלתי עם קשיים עצומים שלפעמים נראו בלתי עבירים. אני שמח לקחת חלק בפעילות משמעותית בתוך המפלגה ומקווה להפוך את העולם למקום טוב יותר עבור הקהילה המדהימה שלי".

לינור אברג'ל, בת 39 גרה בתל אביב, פעילה חברתית, מנכ"לית עמותת ״טרנסיות ישראל״, הטרנסית הראשונה שעבדה בכנסת ישראל כיועצת חיצונית לקהילה הטרנסית, בעלת עסק לפאות ותוספות שיער בדיזינגוף סנטר.

לינור אברג'יל: "החשיבות של טרנסית בפוליטיקה הישראלית היא שבירת תיקרות זכוכית ושילוב של מיעוטים בחברה הישראלית א.נשים רבים נדחקים לשולי החברה הישראלית בגלל מגדר, צבע, מין, וגזע מאז ומתמיד הייתי משולבת בפעילות ציבורית רבה נושאים חברתיים תמיד היו משולבים בחיי להיות ציר ועדה הוא צעד קדימה למעגל מקבלי ההחלטות במטרה להיות חלק מקובעי המדיניות ולגייס את הכוח הפוליטי. ותמיד אשמח לשמש לקהילה הטרנסית והמוחלשים בפרט פה וכוח. יום הנראות הטרנסית הוא יום בו תשומת הלב לקהילה הטרנסג׳נדרית וצרכיה מחייבים אותנו במפלגה ובחברה הישראלית".

===

מעמוד הפייסבוק של התא הגאה במפלגת העבודה