חודשו היחסים עם הלייבור הבריטי

Thank you for rating this article.

מפגש חשוב בין מזכ"ל הלייבור הבריטי למזכ"ל מפלגת העבודה הישראלית, מסמן חידוש מערכת היחסים ולאחר שזו הוקפאה על ידי היו"ר אבי גבאי ועל בסיס תופעות אנטישמיות בתקופת היו"ר הקודם קורבין.

המפגש התנהל בשיחת ווידאו זום ובהתאם לאילוצי הקורונה.

הלייבורדיוד אוונס, מזכ"ל הלייבור: "שמחתי לפגוש את ערן הרמוני, במה שאנו מקווים מסמן עידן חדש של היחסים בין שני הצדדים שלנו. הבעתי את צערי האישי על הצער והכאב שהכישלון של מפלגת הלייבור להתמודד עם האנטישמיות הביא לקהילות היהודיות כאן בבריטניה ובתוך ישראל. ייקח זמן לבנות אמון מחדש, אבל אני שמח שעשינו את הצעדים הראשונים שלנו כדי לבנות מחדש את מערכת היחסים החיונית של מפלגת האחות. אני מצפה לעבוד עם ערן ומפלגת העבודה על החזרת שיתוף הפעולה ההיסטורי והארוך שלנו".

ערן חרמוני, מזכ"ל העבודה הישראלית: "רוח השינוי במפלגת הלייבור הבריטית היא הזדמנות מצוינת להתחיל לבסס מחדש את הקשר הפורה ושיתוף הפעולה בין המפלגות שלנו. שתי המפלגות חולקות ערכים משותפים ויכולות לאחד כוחות במאבק נגד גזענות, אנטישמיות ודעות קדומות, וזה יהיה הדבר הנכון והצודק לעשות לאחר העידן הבעייתי של הלייבור תחת ההנהגה הקודמת".

Labour’s general secretary David Evans has met with his Israeli counterpart Eran Harmoni in the latest move to restore relations between the two parties. It was the first meeting of the two sister parties for over four years with Labour Friends of Israel chair Steve McCabe MP also joining.

עוד פרטים פה וגם בקישור.