מפלגת העבודה הגישה הצעה לפיזור הכנסת

Thank you for rating this article.

מפלגת העבודה הגישה הצעה לפיזור הכנסת ה-25.

בכמה חודשים בלבד, הממשלה הפכה את הכנסת ה-25 בת ערובה לתכניותיה הקיצוניות. זמנה של הכנסת מושקע אך ורק בחוקים פרסונליים ושערורייתיים שנועדו לשמור על האינטרסים של חברי הקואליציה הקיצונית ביותר מאז קום המדינה, לא משנה המחיר. והמחיר הוא כבד מאוד ומסוכן: ההפיכה המשטרית שהקואליציה מקדמת תהפוך את מדינת ישראל למדינה לא דמוקרטית, תפגע בכלכלה, בביטחון האישי, בשלמות הצבא ומאיימת לפגוע אנושות באחדות העם. מדובר בממשלה שמסוכנת למדינת ישראל ומפקירה את בטחון אזרחיה.

אם 'הרפרומה' תעבור, תבוטל בפועל הפרדת הרשויות והממשלה תזכה בכוח כמעט בלתי מוגבל, והראשונים להיפגע יהיו החלשים ביותר: קבוצות מיעוט, קבוצות מודרות, נשים, להט"ב.

בזה מתעסקת הקואליציה, במקום בבעיות האמיתיות המטרידות את הציבור בישראל: גל הטרור, יקר המחיה, הביטחון האישי ועוד. הקואליציה מפקירה את הציבור, ועל כן מוצע לפזר את הכנסת ה-25 ולקיים תוך 90 ימים בחירות לכנסת ה-26, על מנת לעצור את הטירוף ולהחזיר את הכנסת לשירות אזרחיה.

יו"ר העבודה ח"כ מרב מיכאלי בכאן 11: "בחירות הן אופציה בעייתית, אבל זה יותר טוב מדיקטטורה. הרפורמה לא הייתה בחזית ההבטחות, ולא על זה הממשלה נבחרה ... בכמה חודשים בלבד, הממשלה הפכה את הכנסת ה-25 בת ערובה לתכניותיה הקיצוניות; יש לעצור את הטירוף, לפזר את הכנסת ולהחזיר אותה לעבוד בשירות אזרחיה והמחיר הוא כבד מאוד ומסוכן- ההפיכה המשטרית שהקואליציה מקדמת תהפוך את מדינת ישראל למדינה לא דמוקרטית, תפגע בכלכלה, בביטחון האישי, בשלמות הצבא ומאיימת לפגוע אנושות באחדות העם. מדובר בממשלה שמסוכנת למדינת ישראל ומפקירה את בטחון אזרחיה. אם ה"רפורמה" תעבור, תבוטל בפועל הפרדת הרשויות וההמשלה תזכה בכוח בלתי מוגבל שיפגע בציבור כולו. הקואליציה הזאת מפקירה את הציבור ולכן יש לעצור את הטירוף, לפזר את הכנסת ולהחזיר אותה לעבוד בשירות אזרחיה".

מפלגת העבודה