אני מתמודד לראשות מפלגת העבודה לכנסת ה-22

Thank you for rating this article.

אני מתמודד כי אני מאמין בעבודה. 

עמיר פרץתמיד עבדתי קשה בשביל לנצח. כמעט תמיד אמרו לי בהתחלה ש"אי אפשר". כשנפצעתי קשה בצבא אמרו לי שלא אוכל לעמוד על הרגליים ועדיף לי לקטוע אותן. אחרי שנתיים של שיקום קשה, ניצחתי. חזרתי ללכת ויחד עם אשתי הקמתי משק, עבדנו את האדמה באהבה והיא החזירה לנו אהבה. 

כשהתמודדתי בשדרות, אמרו לי ש"אי אפשר, איש מפלגת העבודה לא ינצח פה". ניצחתי, והובלתי יחד עם תושבים נפלאים מהפכה גדולה, ששמה את שדרות על המפה בגלל הדברים הנכונים. 

כשנלחמתי על שכר מינימום אמרו לי ש"אי אפשר. המשק יתמוטט, עובדים יפוטרו" היום המתנגדים הגדולים ביותר של אז מודים שזה מנוע הצמיחה העיקרי של הכלכלה הישראלית. בנק ישראל משבח ומהלל את עליית השכר אליה הוא כל כך התנגד בעבר. 

כשרציתי להתניע את פרויקט כיפת ברזל אמרו לי ש"אי אפשר, המערכת לא תעבוד, הטילים לא יפגעו, העלות תמוטט אותנו, הכסף ירד לטימיון" הקצינים התנגדו, שר האוצר סירב לתקצב. אבל ניצחנו. קבענו עובדה והוצאנו את הפרויקט לדרך על אף כל הקשיים וההתנגדויות . השאר היסטוריה. 

דווקא כשהגזענות הרימה את ראשה, המשכתי להאמין בשותפות עם בני כל הדתות, הערבים והדרוזים. הייתה לי הזכות למנות את השר המוסלמי הראשון בממשלת ישראל.

לפעמים לא הצלחתי, במרוצת השנים עשיתי גם טעויות. אבל אף פעם לא זכיתי מההפקר, אף פעם לא קיבלתי מתנה מאף אחד. תמיד נלחמתי על עמודתיי, לא אמרתי לציבור מה שהוא רוצה לשמוע, אלא מה שאני חושב שטוב עבורו. מה שאני מאמין בלב שלם שהוא הדבר הנכון. 

היום יותר מתמיד אסור לנו לקבל עוד "אי אפשר". אפשר שבעוטף עזה יחיו ילדים בלי פחד האזעקות , אפשר ששדות הקיבוצים והמושבים יפרחו ללא חשש מטרור השריפות, אפשר שכל אזרח בישראל ירגיש שווה ושייך בלי קשר למוצאו, אמונתו ודרך חייו. אפשר וחייב שקשישים לא יאלצו לבחור בין פרוסה לתרופה. אפשר. 

אפשר עוד להביא את השלום, אני מאמין. תמיד אמרו לי "אי אפשר", אבל בעבודה קשה, בלי פחד ובלי להתבייש באמונות שלנו, זה יקרה. אנחנו ננצח, בעזרתכם. 

הצטרפו אלינו.

====

מתוך עמוד הפייסבוק של עמיר פרץ