הוקמה הרשימה המאוחדת של העבודה–גשר–מרצ לכנסת ה-23

Thank you for rating this article.

הערב אושר ההסכם ההיסטורי והוקמה הרשימה המאוחדת של העבודה–גשר–מרצ!

מהיום אנחנו רצים ברשימה חזקה בפתק אחד. היום תמו החלומות על עוד ממשלת ימין ימין מלא מלא. היום נדלקו נורות האזהרה בבית היהודי ובלשכתו של אביגדור ליברמן. אזעקת אמת נשמעה ברחוב בלפור. היום הבטחנו שלא יאבדו קולות למחנה המרכז-שמאל, והבטחנו שלא יהיו 61 מנדטים לבלוק החסינות של נתניהו.

העבודה מרצועידת העבודה הצביעה היום בעד ההחלטה לרוץ יחד, העבודה– גשר–מרצ, בפתק אחד, מתוך אהבה עזה למדינה, וכדי לשמור על אופייה החברתי, אופייה החוקתי, אופייה המדיני והביטחוני. היום אנחנו עומדים מאוחדים מול יעד שמלכד אותנו ומדגיש כי רב המשותף על המפריד.

תפקידנו במערכה החשובה הזאת, ההיסטורית הזאת, הוא להיות עמוד האש לפני המחנה, להאיר את הדרך יומם ולילה. האיחוד שלנו מצית את להבת התקווה והשינוי שישראל זקוקה לה.

בחיבור עם גשר יצרנו את המצפן החברתי לישראל, והיום, בחיבור עם מרצ, יצרנו את המצפן המדיני לישראל. מחנה שלום בלי נשמה חברתית הוא מחנה שלום חיוור, ומחנה חברתי בלי כמיהה לשלום הוא מחנה חברתי חסר.

אני מבקש לפנות היום גם אל חברי וחברות העבודה, ואל האזרחים והאזרחיות שבבחירות האחרונות לא הצביעו לנו – תחזרו הביתה. הבית מחכה לכם. הרשימה שלנו היא תעודת הביטוח של כל אדם שרוצה לחתור לשלום. היא תעודת הביטוח של כל מי שרוצה הזדמנות שווה לו ולילדיו.

מעכשיו אנחנו נפעל ביחד, נוביל ביחד, וננווט ביחד את הממשלה הבאה!