החלטתי לרוץ בפריימריז של מפלגת העבודה

Thank you for rating this article.

labor lili ben amiזהו זה. זה קורה וזה מרגש אותי מאד. החלטתי לרוץ בפריימריז של מפלגת העבודה.

קיבלתי את ההחלטה לאחר פניות משותפים לדרך. שותפים ושותפות לעשייה ולדרך האידיאולוגית של חינוך ציבורי חזק, העסקה הוגנת ושוויון מגדרי.

אני צריכה אתכם איתי. כמו כל שינוי חברתי - גם זה יקרה רק יחד. גם לייק זה יחד.

⋆⋆⋆

שמי לילי בן עמי, בת 39, מושבניקית, אמא, אשת חינוך - מורה ומרצה מומחית לחינוך ומגדר, העוסקת בפיתוח התחום של "יזמות חברתית" במשרד החינוך. אני פועלת לתיקון עולם ורודפת צדק חברתי מעל 14 שנה ואני מתכוונת לפעול כך גם מהכנסת.

בחיי הובלתי מהלכים ארציים בהם הובלת מאבק מורות קבלן - למען חיזוק החינוך הציבורי וצמצום הפערים החברתיים. ייסדתי את "הקואליציה להעסקה ישירה בחינוך" ואת "המטה למען העסקה הוגנת של מורות ומורים". בשיא הצלחנו להעביר את כל מורות הקבלן בביה״ס שלי הועברו להעסקה ישירה. כסטודנטית ייסדתי את התינוקיות הראשונות בארץ בתוך אוניברסיטה. יצרתי עשרות משרות, חדרי הנקה, תקנות למען סטודנטיות אמהות (כגון חניה חינם להריוניות) ועוד.

אחרי עבודה כמורת קבלן ועבודה בריכוז הקואליציה הארצית להעסקה ישירה, ניהלתי מרכז מנהיגות והגשתי את הפינה החברתית בתכנית הטלוויזיה ״עושים סדר״ (תמיד אמרתי שמורות הן עיתונאיות טובות, כי הן יודעות להנגיש מידע מורכב). אני עוסקת בהכשרת צוותים חינוכיים ומכהנת כראש רשימה במוניצפלי, כיו"ר הנהגת הורים ונבחרתי כצירה בקונגרס הציוני העולמי.

⋆⋆⋆

יש לנו חודש עד לבחירות. זה מעט מאד זמן במונחים של קמפיין ואני זקוקה לכל עזרה ותמיכה (גם שיחה עם מילה טובה שווה המון, בתוך סיר הלחץ הפוליטי).

זה יעזור לנו מאוד להצליח ביחד אם תתנו לייק, תשתפו, ותגיבו.

כתבו לי בתגובות אם אתם מעוניינים לעזור בכל דרך שהיא, ואם יש לכם רעיונות שיעזרו לנו להצליח ביחד.

אני מצרפת לינקים חשובים לקמפיין ולהכרת הפעילות שלי בתגובות.

בוא נעשה את זה ביחד!
חיבוק ואהבה.

====

מעמוד הפייסבוק של לילי בן-עמי