מבטיח להיאבק עבורכם

Thank you for rating this article.

שלום לכל חברות וחברי מפלגת העבודה!

itay almog barאני איתי אלמוג-בר, תושב מודיעין נשוי ואב לשני ילדים. גדלתי בירושלים בשכונת קרית יובל, למדתי בתיכון בויאר, שירתתי כקצין בחיל המודיעין. אני אדריכל בוגר בצלאל והקמתי את Archijob הפורטל המוביל בארץ לאדריכלות ועיצוב. אני ממארגני ההפגנות נגד השחיתות השלטונית ובעד חיזוק הדמוקרטיה, במודיעין – אנחנו מפגינים כבר 73 שבועות!
ובנוסף חבר מועצת העיר מודיעין-מכבים-רעות מטעם סיעת מודיעין חופשית!

אני נאבק בשחיתות כי לדעתי היא מהווה סכנה קיומית לישראל כמדינה דמוקרטית. בשנים האחרונות אנו רואים הדרדרות משמעותית ופגיעה באופי הדמוקרטי של מדינת ישראל. הפגיעה בדמוקרטיה והשחיתות מפוררות את החברה, מעטים נהנים ורבים אחרים נפגעים ומנוצלים. השחיתות השלטונית והפגיעה בדמוקרטיה מובילות גם לעליית יוקר המחיה, גורמות לאנשים לחוסר אמון במערכת ולעזיבת הארץ. כאב לשני ילדים אני דואג מאד לעתידם ולעתיד החברה הישראלית.

אני חבר מועצת העיר מודיעין-מכבים-רעות מטעם סיעת מודיעין חופשית. אני תומך בהפרדת הדת מהמדינה. הדת הפכה בישראל למנגנון עסקי ומפלה, ששואב תקציבים רבים שיכלו ללכת למטרות אזרחיות טובות וחשובות הרבה יותר. כנציג הציבור החופשי חילוני אני פועל על מנת לקדם את – חופש הפרט, שוויון זכויות אזרחי לכלל אזרחי ישראל, צדק חברתי וחלוקה הוגנת יותר של המשאבים, השקעה מאסיבית בחינוך, פיתוח התרבות, האמנות והמדע.
כמנכ”ל חברה בתחום האינטרנט וההדרכה אני מבין ומכיר את הקשיים שבעלי העסקים הקטנים בישראל חווים יום-יום ומעונין לעזור להם. אין סיבה שהמדינה תיתן כל שנה מענקים של מיליארדים למספר קטן של תאגידי ענק ותתעלם מהעסקים הקטנים שבפועל הם המעסיקים המרכזיים במשק, המעסיקים את מרבית האוכלוסייה העובדת. אין סיבה שעצמאים ובעלי עסקים לא יקבלו תמיכה מהמדינה כמו דמי אבטלה לעצמאים, צמצום הביורוקרטיה והרגולציה, הקלות באשראי ועוד.

החלטתי להתמודד בפריימריז של מפלגת העבודה כי אני מאמין שאזרחי ישראל צריכים מפלגה דמוקרטית חזקה שתשמור על ישראל כמדינה דמוקרטית, חופשית ונקיה משחיתות. מדינת רווחה שדואגת לכל האזרחים, לקשישים, לילדים, לאנשים עם מוגבלות, ללה”טבים, למיעוטים וליהודים – ולא לטייקונים שהשתלטו על אוצרות המדינה. חשוב שיהיו בכנסת אנשים שייאבקו כדי להחזיר את המדינה למקום הנכון, עם שלטון נקי, שוויון זכויות, חופש לפרט ודמוקרטיה אמיתית ומהותית שאינה רק שלטון הרוב.

אני מבטיח להיאבק עבורכם ועבור כל אזרחי ישראל ולאפשר לכולנו לחיות בחברה צודקת, נקייה ושיוויונית יותר