יום הבחירות הגיע, צריכה אותך עם מפלגת העבודה

Thank you for rating this article.

עם פתיחת הקלפיות אני מבקשת לפנות אליך כדי שביחד נשלים את המשימה אליה יצאתי לדרך רק לפני 55 ימים. יש סביבך מתלבטים? הפנייה הזו בשבילך!

מי האמין באמצע ינואר השנה, שבקלפי יופיע פתק של אמת לרשימה שוויונית ומאוזנת מגדרית? קראו לי משוגעת, אמרו שאין לזה סיכוי.

בזכותך אני יודעת שיש לזה סיכוי, ושאנחנו התחלנו את הדרך להחזרת מפלגת העבודה להיות מפלגת השלטון של המרכז-שמאל.

בחודש וחצי האחרונים הצלחנו להחיות את המפלגה. בחרנו רשימה בפריימריז הפתוחים הראשונים אי פעם בשמאל, התעקשנו לקיים קמפיין שעוסק במה "כן" ולא במה "לא" והצגנו תוכניות מהפכניות ופמיניסטיות להפרדת דת ומדינה, לקידום בית של שוויון, ליציאה מהמשבר הכלכלי ולמיגור האלימות המינית שפושה בישראל.

בזכותך זה ברור כעת כי אין קואליציית שינוי ללא מפלגת העבודה כשותפה משמעותית. כמה משמעותית? זה כבר תלוי בך ובחבריך. האם נוכל לקדם באופן מלא סדר עדיפות חדש בתקציב, תקופת לידה שוויונית לשנה וחינוך ציבורי איכותי מתום תקופת הלידה? בשביל זה צריך מפלגת עבודה גדולה וחזקה.

קול למפלגת העבודה הוא קול בטוח גם לערכים שלך וגם לממשלה בלי נתניהו. הוכחתי לך בעבר שעלי אפשר לסמוך וסירבתי להצעות מפתות כדי להיכנס לממשלת נתניהו ואעמוד כחומה בצורה נגד הקמת ממשלה נוספת בראשותו.

בשעות שנשארו לנו, אני מבקשת ממך בקשה אחת - אם יש לידך מתלבט/ת - זה הזמן האחרון לשכנע: להעביר את הקישור לחזון ולעקרונות היסוד שמובילים אותנו: http://bit.ly/AgendaLabor

או לדבר איתו או איתה על התוכניות שהצגנו ולוודא כי בשלישי ישימו פתק של אמת בקלפי.

למפלגת העבודה בראשותי כדאי להצביע כדי לבנות את העתיד שלנו, ויש לנו תוכניות טובות ומנומקות לכך.

ואני יודעת שרבים סביבך עוד מתלבטים, במאמץ קטן אחרון נוכל לוודא כי תהיה לנו סיעה גדולה בכנסת הקרובה.

תודה לך על התמיכה, זה לא מובן מאליו!

שלך,
ח"כ מרב מיכאלי
יו"ר מפלגת העבודה