ערן חרמוני מתמודד לתפקיד יו"ר העבודה לכנסת ה-25

Thank you for rating this article.

החלטתי להתמודד על ראשות מפלגת העבודה.

אם אבחר ליו"ר המפלגה אני מתחייב להפוך כל אבן על מנת לגייס מועמדת או מועמד מליגת העל לראשות הממשלה. אני אהיה שם כדי לסייע לו, או לה, בכל דבר ועניין כיו"ר המפלגה, אך לא אוביל את הרשימה לכנסת. אם אתם מחכים לקטע בפוסט שבו תמצאו השמצות נגד יו"ר המפלגה מרב מיכאלי, כדאי שתפסיקו לקרוא עכשיו, או שתתאכזבו ... יש לי כבוד והערכה למרב. ברור לי ששנינו רוצים אותו דבר: את טובת המדינה ואת טובת מפלגת העבודה. אנו חולקים את אותה מטרה, אבל חלוקים על הדרך להגיע אליה.

ובהרחבה -

החלטתי להתמודד על ראשות מפלגת העבודה. אני עושה זאת מתוך אמונה שלמה בכך שעלינו לחזור לדרך רבין באמת, לדרך של מרכז-שמאל ציוני וחברתי הגאה בערכיו ובמדינתו, אינו מתנצל בפני הימין ואינו מתבלבל ומתחפש לשמאל רדיקלי.

אני מאמין שאם נדבוק בדרך שמתווה לנו המצפן האידאולוגי שלנו, בסופו של המסע היא תוביל אותנו חזרה להובלת המדינה.

אישי ציבור מהמעלה הראשונה רוצים להצטרף אלינו במסע הזה, אך אינם יכולים לאור הסיטואציה הפוליטית שנוצרה. סגרו להם אפילו את החלון אבל אנחנו נפתח להם את הדלת - כי זו טובת המפלגה. אם אבחר ליו"ר המפלגה אני מתחייב להפוך כל אבן על מנת לגייס מועמדת או מועמד מליגת העל לראשות הממשלה.
אני אהיה שם כדי לסייע לו, או לה, בכל דבר ועניין כיו"ר המפלגה, אך לא אוביל את הרשימה לכנסת. צמחתי במפלגת העבודה כחלק מ"נוער הנרות" והיא יקרה לליבי יותר מכל שאיפה פרסונלית. אני יודע שאת המסע הזה לא נוכל לצלוח עם מטען של אגו, ואני משאיר את שלי על קו הזינוק.
בהנהגה משותפת ננווט את מפלגת העבודה לחיבורים גדולים במרכז המפה הפוליטית, שייצרו אלטרנטיבה שלטונית. הגיע הזמן להשאיר מאחור את רגשי הנחיתות ולהישיר מבט באומץ אל עבר השלטון, במקום בפחד אל עבר אחוז החסימה. מי שאינו מאמין שזה אפשרי שבוי בתעמולה של הימין.

אם אתם מחכים לקטע בפוסט שבו תמצאו השמצות נגד יו"ר המפלגה מרב מיכאלי, כדאי שתפסיקו לקרוא עכשיו, או שתתאכזבו... יש לי כבוד והערכה למרב. ברור לי ששנינו רוצים אותו דבר: את טובת המדינה ואת טובת מפלגת העבודה. אנו חולקים את אותה מטרה, אבל חלוקים על הדרך להגיע אליה.

אני יוצא לדרך ביחד עם שותפות ושותפים רבים לדרך, בראש מורם ובלב שלם, נחוש להילחם על האמת שלי, על הערכים שלנו ועל עתידה וכיוונה של מפלגת העבודה; ולעשות את כל זה תוך כדי שאני מנהל קמפיין נקי, מכבד וענייני.
זאת ההתחייבות שלי אליכם ואני מקווה שתצטרפו אליי.

שלכן ושלכם,
חרמוני

===

פורסם במקור בעמוד הפייסבוק של ערן חרמוני