מאיה נורי מתמודדת לרשימת העבודה בכנסת ה-25

Thank you for rating this article.

אני מתמודדת לרשימת העבודה לכנסת היישר ממועצת העיר ת"א-יפו כדי להמשיך ולקדם את הנושאים החשובים לדור העתיד.

**אני מתמודדת לרשימת מפלגת העבודה לכנסת**

מודה שהתלבטתי המון. זה יקר, זה מפחיד, זה גורם לבטן שלי להתהפך אבל הבנתי שאין לי את הפריבילגיה להפסיק להילחם עבור העתיד שלנו.

כפי שאני עושה כבר 4 שנים במועצת העיר תל אביב יפו: מצליחה להזיז הרים, למצוא פתרונות יצירתיים לבעיות שעולות מהשטח, להיות זמינה לכל מי שרוצה לפנות אליי (והכל בהתנדבות ובעבודה במשרה מלאה), לקדם תפיסת עולם פורצת דרך בתחום הנגישות, להוביל את המאבק בדירות הairbnb בעיר, לקדם תכניות דיור בר השגה ודיור ציבורי בעיר ולייצג את הדור שלנו בוועדות הכנסת תוך הצגת תכניות מעשיות לפתרון משבר השכירות – ככה אעשה כשאהיה חברת כנסת.

מבטיחה לכם, מבטיחה לכן.

מאיה נורי

מפלגת העבודה היא הבית הפוליטי שלי כבר 11 שנים. מעולם לא עזבתי אותה, גם ברגעים קשים. התחלתי כיו"ר תא אופק בן גוריון, המשכתי במועצת אגודת הסטודנטים, ניהלתי את תכנית סל"ע (סטודנטים למען עובדים) של ההסתדרות הכללית, המשכתי לייצג עובדים (עד היום) כעורכת דין לדיני עבודה, נבחרתי לראשת המשמרת הצעירה בתל אביב יפו והיום אני חברת מועצת העיר תל אביב יפו בסיעתו של רון חולדאי, כנציגת מפלגת העבודה – מחזיקה בתיק הצעירים והצעירות ומקדמת את תחום הנגישות בעיר
.
התחנה הבאה - הכנסת.
ואני אומרת לכםן - זה אפשרי. זה אפילו ממש אפשרי. אבל כדי שזה יקרה, כדי שאצליח לעבוד עבורכם ועבורכן 24/7, אני חייבת את העזרה שלכםן!

אז איך אתם יכולים לעזור לי:

1. להתפקד למפלגת העבודה!
בקישור אפשר להתפקד למפלגת העבודה ולהצביע בפריימריז שלנו. זה עולה 75 שקלים לשנה ובתמורה תוכלו לבחור את חברי הכנסת הבאים מטעם המפלגה (ואותי כמובן!).

2. לתרום לקמפיין שלי!
לרוץ בפריימריז זה יקר – אין לי א.נשים שמממנים אותי, ובניגוד לחברי כנסת מכהנים, שזכאים למענק של 200,000 ₪ להוצאות הפריימריז – אני לא מקבלת את זה.
מצורף קישור לתרומות דרך אפליקציית paybox, ומי שמעדיף את השיטה הישנה והטובה, זה מספר חשבון הפריימריז שלי בבנק לצורך העברה בנקאית: בנק הפועלים (12), סניף 532, מספר חשבון 651332.
לפי החוק מותר למועמד לקבל תרומות רק מאנשים פרטיים (לא בעילום שם) ומותר לתרום עד סכום של 11,520 ₪. (תרומה לא חוקית תוחזר לתורם.ת, ובמידה ואכנס לכנסת / אהיה זכאית להחזר ההוצאות מהמדינה הסכומים הללו יוחזרו לתורמים 😊)
אז אם אתם.ן רוצים.ות לעזור לי - מוזמנים.ות לתרום. כל סכום, אפילו הכי קטן, יתקבל בברכה. וגם אם אתם לא תורמים – הכל בסדר, אני יודעת שזו תקופה שהיא קשה כלכלית לכולנו (הרי בגלל זה אני רצה!).

3. להתנדב לעזור לי בקמפיין –
אני צריכה אתכםן, את היכולות הייחודיות של כל אחד ואחת מכםן. כל סיוע יתקבל בברכה, גם קטן, גם חד פעמי. מי שמעוניין.ת – מוזמן.ת למלא את הטופס ולהצטרף למטה הכי מגניב ומרענן שיש!

אז יאללה, בואו נביא את השינוי

 

קראו עליי: https://bit.ly/3S0i9Nx