פתרון מדיני לסכסוך הישראלי פלסטיני - נכון מדינית, ביטחונית ומוסרית

Thank you for rating this article.

עם כניסתי לכנסת המשכתי בכלים הפרלמנטרים את המאבק להחזיר את סדר היום המדיני למרכז הבמה הפוליטית ולחזור לשולחן המו"מ.
אני חוזרת על הדברים בכנסת, בחקיקה, בדיונים בוועדת החוץ והביטחון, בתקשורת, בחוגי בית ובכל מקום בו אני פוגשת בני שיח.
המציאות המדינית השתנתה לטובה נוכח הסכמי אברהם ואנחנו חייבים להשתמש בהזדמנות כדי להניע שוב תהליך מדיני, ללמוד מטעויות העבר ולהשתמש בהזדמנויות של ההווה בשביל ליצור עתיד טוב יותר.
המשך ניהול הסכסוך הוא הסכנה הגדולה ביותר לעתידה ולבטחונה של מדינת ישראל. כדי לשמור על ישראל - מדינת הלאום של העם היהודי, שהיא גם דמוקרטית, אנחנו צריכים לקבוע את גבולות המדינה, גם באופן חד צדדי, לגייס את הקהילה הבינלאומית ולחזור אל חדרי המשא ומתן קודם כל כאינטרס ישראלי.
זה נכון מבחינה מדינית, זה נכון מבחינה בטחונית וזה נכון מבחינה מוסרית.

ברור לי שאסור למצמץ במלחמה נגד הטרור ובמיוחד נגד ארגון הג׳אהד האסלאמי הפלסטיני, לא הם יקבעו את עתיד ילדינו ואת שלוותם של ילדי העוטף אלא אנחנו. אני מאמינה בכל ליבי בתהליך מדיני שיסיים את הסכסוך העקוב מדם עם הפלסטינים.

זו החובה שלנו כלפי הילדים שלנו וכלפי הדורות הבאים.
בואו איתי!

אמילי מואטי פרלמנטרית מצטיינת, עומדת בחזית המאבק לפתרון מדיני, פועלת לצמצום פערים בחינוך, למען נפגעות תקיפה מינית, יו"ר השדולה לבריאות הנפש ועוד.

אמילי מואטי

עם פתיחת המבצע בדרום, חה"כ אמילי מואטי, חברה בועדת החוץ והבטחון: "ברור לי שאסור למצמץ במלחמה נגד הטרור ובמיוחד נגד ארגון הג׳אהד האסלאמי הפלסטיני, הזרוע המבצעת של טהרן אך לא הם יקבעו את עתיד ילדינו ואת שלוותם של ילדי העוטף אלא אנחנו ... אני מאמינה בכל ליבי בתהליך מדיני שיסיים את הסכסוך העקוב מדם עם הפלסטינים. צה״ל הוא צבא העם, מדינת ישראל נשענת על צה"ל חזק במציאות בטחונית מורכבת, עלינו לנצל כל צוהר תוך גיוס מדינות הסכמי אברהם לחזרה לחדרי המו"מ. אני נושאת תפילה לשלום החיילים ולביטחון אזרחי המדינה. שתעבור עלינו השבת בשלום" (פייסבוק, 5/8/22).

עוד על העמדות המדיניות של אמילי מואטי בקישור וגם פה.

אמילי מואטי

אמילי מואטי

אמילי מואטי

אמילי מואטי

אמילי מואטי

אמילי מואטי

אמילי מואטי

עוד בעמוד הפייסבוק של אמילי מואטי