גלעד קריב מתמודד לרשימת העבודה בכנסת ה-24

Thank you for rating this article.

אמ;לק - אני מצטרף למהפכה של מרב מיכאלי ומתמודד בבחירות לרשימת מפלגת העבודה לכנסת!

השבוע מרב מיכאלי הוכיחה שמי שלא מתחפש.ת, ומי שאומר.ת את האמת - עושה שינוי.

אחרי שנים ארוכות שחבריי ואני משמיעים את הקול של היהדות הליברלית, השוויונית והחברתית בישראל - אני משוכנע שהגיע הזמן להשמיע בכנסת את אותו הקול בדיוק. קול של יהדות מתונה שמחויבת לחופש דת ומצפון, לצדק חברתי, לחוסן הדמוקרטי של מדינת ישראל ולחתירה לשלום; קול ברור שמתייצב נגד מגמות של הקצנה, לאומנות והתבדלות מגזרית.

בעשרים השנים האחרונות הובלתי עשרות מאבקים בנושאי דת ומדינה, פעלתי, עם חבריי וחברותיי בתנועה הרפורמית ובארגוני החברה האזרחית, לקידום ערכיה של מגילת העצמאות בצד בניית קהילות, מפעלי חינוך ופעולות לקידום צדק חברתי וערכים דמוקרטיים. התייצבנו נגד חוק הלאום, בלמנו את חוקי הגיור ואת הניסיונות של בתי הדין הרבניים להרחיב את סמכותם, פעלנו יחד עם ארגוני הקהילה הגאה להשגת שוויון והכרה, עתרנו למען תחבורה ציבורית בשבת וקידמנו את המאבק למען חופש בחירה בנישואין. בלמנו בבית המשפט העליון את ההתמודדות של מיכאל בן ארי הכהניסט והגזען לכנסת, נאבקנו באפליה בתקציבים ובמשאבי ציבור - ועמדנו נגד הניסיונות לכרסם בדמוקרטיה הישראלית.

גלעד קריב

אני גאה להעמיד את עצמי לבחירת המתפקדות והמתפקדים וגאה להיות חלק ממפלגה שיושבת הראש שלה הוכיחה שכשהולכים לאורם של הערכים ולא מתפשרים - השינוי קורה והמגמה מתהפכת. אני גאה להתמודד במפלגה דמוקרטית ושוויונית, תחת יושבת ראש פורצת דרך. אני מאמין שמפלגת העבודה יכולה לחדש את ימיה ואת תפקידה הפוליטי המשמעותי, ואני מבקש את אמון חברותיה וחבריה.

משבר הקורונה הציף את כל מה שזקוק לבדק בית ולתיקון רציני במדינה האהובה שלנו - ובראש ובראשונה את השחיתות השלטונית והאופן העקום והלא ראוי של קבלת ההחלטות. ההנהגה הנוכחית עסוקה בפילוג ובהובלת מדיניות של הפרד ומשול, שכל הקהלים הישראלים מפסידים ממנה בסופו של יום. כרב, כמשפטן וכפעיל חברתי - תמיד פעלתי לקידום יהדות ישראלית מתונה ושוחרת צדק חברתי ושלום, יהדות שמייצגת ערכים של קידמה, הכלה, שוויון, חופש דת ומצפון וחיים משותפים. לאור כל מה שקורה בחברה הישראלית ולאור תהליכי ההקצנה, אנחנו צריכים יותר מתמיד קול יהודי ורבני אחר בכנסת.

אני מאמין גדול ביכולת שלנו לחבר קהלים, חוגים ומגזרים. מפלגת העבודה היא המקום הטבעי לייצר את החיבורים האלה בין יהודים וערבים, בין כל הזרמים והקהילות בעם היהודי, בין מרכז לפריפריה, בין עולים לוותיקים, ולהתייצבות משותפת נגד מגמות של הקצנה, לאומנות, התבדלות ופגיעה בערכים דמוקרטיים.

מזמין אתכם להצטרף אליי אל המסע להביא את הערכים החשובים שלנו אל המשכן שבו מתקבלות ההחלטות החשובות בישראל. זוהי הזדמנות אמיתית להסיט את העגלה המשותפת והמלאה של החברה הישראלית, מהדרך ללא מוצא - בחזרה אל דרך המלך. זו היא ההזדמנות להזכיר שיהדות - כן, אבל כפייה, התבדלות וקיצוניות - ממש לא.

===

מעמוד הפייסבוק של גלעד קריב

"העבודה. מפלגה ציונית, סוציאל דמוקרטית, בית מוגדר וברור מאז 1968"
אפרת רייטן, טוויטר 11.7.22

הרשמה לעדכונים

יצחק רבין - לא נשכח

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי