אמשיך לטפל בנושאי פנסיה, איכות סביבה ויוקר המחיה

Thank you for rating this article.

מאז שאני זוכר את עצמי, תמיד ייצגתי ציבור ונלחמתי למען נושאים ציבוריים, עד היום תמיד בהתנדבות. חבר ויו"ר מועצת התלמידים בתיכון, נציג החוג באגודת הסטודנטים, חבר הנהלת האיגוד הישראלי לשחמט, פעיל וחבר ועד מנהל בארגוני איכות הסביבה (מגמה ירוקה, ישראל בשביל אופניים, חיים וסביבה), חבר הצוות המקצועי שייעץ למחאה החברתית ב-2011 (צוות ספיבק-יונה), חבר ויו"ר ועד שכונת למד ת"א (לאחרונה הוענק לי תואר יקיר השכונה). גם הייתי חבר בגופים מקבלי החלטות: ועדת איכות הסביבה של עיריית ת"א, והועדה המחוזית לתכנון ולבניה ת"א.

ואולי החשוב מכל: לפני עשור זיהיתי את נושא החסכון הפנסיוני של כלל הציבור בנושא בעייתי שחייבים לעשות בו שינויים. הקמתי עם חברים לדרך את פורום החוסכים לפנסיה בישראל והגדרנו רשימת רפורמות שחייבים להעביר במערכת. במשך העשור האחרון הצלחנו לקדם כמעט את כולן, כדי שכספי החסכון הפנסיוני שאנו מפקידים כל החיים באמת יעמדו לרשותנו בבוא העת. בשנים האחרונות הייתי ממייסדי ומובילי Fossil Free Israel - פורום כסף נקי ויזמתי את המדד הבורסאי תא-125 אקלים נקי.
אני רס"ן במילואים, ובשירותי מילאתי תפקידים פיקודיים ביחידות טכנולוגיות ובמערך הקשר בפיקוד צפון.

לאור ההחלטה על הקדמת הבחירות, החלטתי להתמודד לכנסת בפריימריס של מפלגת העבודה. אני מתכוון להמשיך לטפל בנושאי מערכת הפנסיה, כדי לדאוג שלכולם תהיה פנסיה הוגנת, איכות הסביבה ומשבר האקלים, ונושאי יוקר המחיה.
אשמח לקבל את תמיכתכם, מי שיתפקד בימים הקרובים למפלגת העבודה יוכל להצביע בפריימריס. קישור להתפקדות.

===

פורסם במקור בעמוד הפייסבוק של רועי מימרן

"עשבים שוטים, גדלים ליד שיבר מטפטף."
תומר פינס יור המשמרת הצעירה - 2019

הרשמה לעדכונים

יצחק רבין - 2013 שלום עכשיו

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי