אייצג את הנשים העניות בישראל בכנסת

Thank you for rating this article.

על זה אני מתמודדת לכנסת:

המאבק של נשים עניות בישראל היום הוא לא על ייצוג בפאנלים או דיבור בנקבה או זכר אלא על מזון, חשמל וקורת גג, כשבכל יום הפער בין חזק לחלש גדל. והיכולת לשרוד נעלמת.

דינה דייןאני מתמודדת כדי שהמפלגה שלי תהפוך להיות הבית של הצווארון הכחול. של הפועלים, העניים, המזרחים, הילדים מהפריפרייה עם החלומות הגדולים שחייבים כבר להתגשם. צריך לדבר על מס ירושה, על מס עושר, על דיור ציבורי, על צדק חלוקתי, על נחל העאסי, על ערבים. על מסורתים. על מזרחים.

ככה חוזרים להיות מפלגת הרוב. מפלגת שלטון.
מפלגת העבודה צריכה לדאוג לרכבת בכל הארץ ורק אחר כך לגובה הטמפרטורה בקרונות.

ישראל עפה קדימה בעשור האחרון והפכה ליותר מידי סטארט אפ ניישן בין גדרה לחדרה, ושוכחת את כל השאר מאחור. גם מפלגת העבודה נהפכה למפלגת גדרה-חדרה.

השיטה נגד העם, תכלס אי אפשר להיבחר לכנסת - זה מועדון סגור שבוחר מראש את משתתפיו. מי שלא מיישר קו לא יצליח להיכנס. מועדון של עשירים - כי זה יקר מאוד להתמודד בפריימריס, או מקומבנים - במפלגות הדיקטטוריות. אין בית נבחרים ייצוגי, זה משחק מכור.

להתמודד לכנסת בפריימריס זה לא זול, זה משחק של עשירים. זה מייצר בית נבחרים לא ייצוגי איליו אתה יכול להיכנס או בכסף או בפרוטקציה וקומבינות. אז אני מגייסת ואם אתם רוצים להצטרף אלי למסע קדימה, צריכה כל אחד מכם - תרמו בקישור

===

פורסם בטוויטר של דינה דיין

"בנגב ייבחן העם בישראל ומדינתו"
דוד בן גוריון, משמעות הנגב שדה בוקר 17.1.1955

הרשמה לעדכונים

יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי