עמירם סטרולוב מסיר מועמדות

Thank you for rating this article.

חברות וחברים היקרים,
שמעתי את הקולות של מעריכיי ואוהביי הרואים בי מועמד ראוי והתלבטתי.
שמעתי את הקולות של מוקיריי אשר מתוך הערכה וגם אהבה הפצירו, שלמעני לא אתמודד, שכן אני אמור לדעתם להיות מעל זה..

אלה גם אלה יקרים לי מאד. דעתכן ודעתכם חשובה לי מאד, ואכן עד המפגש אתמול בסמינר הקיבוצים התלבטתי...
לכך נוספו העיתוי הקשה בשילוב עבודתי הסיזיפית המתמשכת הבלתי נילאת, בשנים האחרונות במיוחד, בהובלת מהפכת התחבורה בתובנת התחבורה הציבורית תחילה, הנותנת סוף סוף התחלה של תוצאות.... ועל כולנה נסיעתנו ביום ראשון הקרוב לטיול בת מצווה שנדחה כמעט שנתיים עם נכדתנו הבכורה לאיסלנד עליו לא אוותר בעד שוב מחיר.. טיול שנקבע כבר לפני שמונה חודשים...

המצב בכללותו מרכב, בלשון המעטה. השקעתי את כולי בפתרון משבר התחבורה ונעדרתי מפעילות שטח פוליטית.. ומשכך החלטתי שלא נכון להתמודד הפעם.
לאלה המכירים את ביכולותיי ולאלה שעוד ילמדו אני אומר:
גילי אמנם מעיד על היותי, כפי שאמרתי בהומור אמת אתמול, מהדור הקודם לעומת זה המתקרא הדור הבא המבורך, ואולם כמו שאמרתי גם אתמול, אתם זקוקים מאד עדיין לדור ולניסיון שלנו. אנחנו פה בשביל להישאר וגם עדיין לא לוותר ולתרום את ניסיונו ויכולותינו מעל ולטובת המערכת ומדינתנו היקרה, כפי שאמרו וכתבו אליי לא מעטים.
אני אמשיך את פעילותי ומאבקי המקצועי להורדה דרמטית מהירה של גודש התחבורה והפקקים כאן ועכשיו ובעלויות מינוריות, כפי אנחנו נוכחים כל יום וגם היום!!
וגם לקדם את תפיסת ומודל ה"שיווהון" ליתר שיוויון בחלוקת ההון ומשאבי המדינה, אותו פיתחתי באקדמיה והלכה למעשה לצימצום הפערים ולקיחת אחריות המדינה עת תזונה ואזרחיה!!!
שני הנושאים הללו מובילים אותי שנים רבות מאז הבנתי את האיום האמיתי על קיום המדינה ונס מפעל החזון הציוני: הפערים, השתלטות בעלי ההון, השינאה, אבדן האחריות החברתית, הבגידה למלך והסכנה לדמוקרטיה.
לא גורם חיצוני יכול לאיים ולקעקע, הכל אנחנו...
אז אני כאן, וככל שאתבקש, וגם אם לא.. אמשיך ונמשיך יחד. ואוליי, כתלות בגורמים ציבוריים ואישיים, תמיד משאיר אופציה...
תודה לכולכן יקרות ולכולם יקרים 🙏❤️🌹
ימים יגידו.
הצלחה למתמודדים ולמדינתנו היקרה לי מאד.

"עם לא יזכה לחירות אם לא יבטיח חרות שכניו"
קארל מרקס

הרשמה לעדכונים

יצחק רבין - 2014

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי