אמיר ח'ניפס במסע העצמת מפלגת העבודה וחיזוק הקשר לעדה הדרוזית ומאבק בקיטוב

Thank you for rating this article.

אאבק למען חיזוק הקשר בין העם היהודי לעדה הדרוזית ונגד הקיטוב הקיים בחברה הישראלית ולחיזוק מפלגת העבודה. הקמתי את המרכז הישראלי-דרוזי שחרט על דגלו את ערכי השוויוניות, הדמוקרטיה והפלורליזם, את פורום דרוזים נגד חוק הלאום - הגיע הזמן לברית חיים אמיתית.

למה מפלגת העבודה?
"אנחנו ארץ ישראל היפה, אנחנו הרב-גוניות, הפסיפס הישראלי היפה, מפלגה שמדברת על ערכים, על פלורליזם, על שוויוניות, מפלגה שהקימה את מדינת ישראל. המפלגה הכי דמוקרטית".

מזמין אתכם להצטרף אליי במסע לחיזוק ערכיה של מדינת ישראל הדמוקרטית! חיזוק הקשר בין העם היהודי לעדה הדרוזית, והצבת הפריפריה ויישובי הצפון במרכז הפעילות המדינית ולא רק בשיח הציבורי. אנחנו פה בשביל להילחם יחד איתכם על ערכיה הדמוקרטיים והשוויוניים של מפלגת העבודה, ולהביא לכנסת רוח חדשה, צעירה, פעילה וחזקה יותר!

עוד על אמיר בתקשורת, בכירי המפלגה ממליצים וקורות חייו ופעילותו של אמיר.

קורות חיים ופעילות

ד”ר למדעי מדינה ויחסים בינלאומיים מאוניברסיטת לונדון ואת הפוסט-דוקטורט שלו השלים בג’ורג’טאון וואשינגטון, ארה”ב.
כיום הוא מרצה במספר מוסדות אקדמיים מובילים בארץ ומשמש כיו”ר המרכז הישראלי-הדרוזי אשר ייסד והקים בישוב עוספיא על הכרמל הפועל לחיזוק הקשרים בין העם היהודי לחברה הדרוזית.

הנושאים החברתיים והמדיניים זורמים בעורקיו והוא פועל במלוא המרץ נגד חוק הלאום והשלכותיו, ולמען שוויון חברתי וכלכלי בין הקבוצות התרבותיות והדתיות המרכיבות את הפסיפס הישראלי.
אהבת הארץ היא חלק בלתי נפרד מחייו ומחיי משפחתו. סבו שייך סאלח ח’ניפס ז”ל נחשב לאחד מארבעת אדריכלי ברית החיים בין העם היהודי והעדה הדרוזית והיה חבר הכנסת הדרוזי הראשון לאחר הקמת המדינה. כל המשפחה שירתה בתפקידים ביטחוניים בכירים. אמיר, שירת בחטיבת הצנחנים וממשיך למלא את חובותיו בשירות במילואים בתפקיד פיקודי.

ד”ר ח’ניפס, בן 47 ואת הקשר עם מפלגת העבודה התחיל מפעילותו בהתאחדות הסטודנטים באוניברסיטת חיפה, כיו”ר המשמרת הצעירה במחוז הדרוזי, ראש הוועדה המדינית במשמרת, ראש תחום המיעוטים במטה יו”ר המפלגה לשעבר עמרם מצנע, ויו”ר שותף בחוג אמת בצפון הפועל למען חיזוק הקשר בין המפלגה והצפון.

ד”ר ח’ניפס, מביא עמו ניסיון פרלמנטרי לא מבוטל ובין השאר שמש כארבע שנים יועץ פרלמנטרי לח”כ יוסי כץ מתוכם שנתיים בעדת הכנסת, וכן עסק בתחום ההסברה בשגרירות ישראל בלונדון ונגד תנועת ה BDS בקמפוסים בארה”ב.
החשוב מכל: הוא מביא אתו ערכי חברות ושותפות אמיצה ותמצאו בו תמיד אוזן קשבת וסיוע בעת הצורך.
ד”ר ח’ניפס, יודע ומבין עד כמה חשובים ערכי החברות, האיחוד והשוויוניות, במיוחד בתקופה הסוערת בה אנו חיים היום.

קורא לכם.ן לתמוך בו ולחזק את מעמדו ברשימה.

על אמיר בתקשורת

  1. עוד על אמיר באתר האישי בכתובת www,amirkhnifess.co.il
  2. פאנל בערוץ הכנסת, 4.8.22 - ווידאו בקישור.
  3. כתבה, 27.7.22, באתר עיתון מעריב.
  4. פאנל בערוץ הכנסת, 21.7.22 - ווידאו בקישור.
  5. ראיון בעיתון הד-הקריות, 20.7.22 - בקישור.
  6. ראיון רדיו בגלי-צה"ל - בקישור.

בכירי המפלגה על אמיר

המזכ"ל, חבר כנסת ושר לשעבר אופיר פז-פינס: "ד'ר אמיר ח'ניפס ראוי ביותר הן לשמש כחבר כנסת והן לייצג את העבודה והציבור הדרוזי בכנסת. אדם ערכי, איש העולם הגדול, חוקר, בחירתו תוסיף כבוד לתנועה!".

שר וחבר הכנסת לשעבר אפרים סנה: "בשנים האחרונות אתה בונה את הגשר התרבותי, בין החברה הדרוזית לחברה הכלל-ישראלית וזה כל-כך חשוב. הלוואי וירבו כמותך בפוליטיקה. צעירים מבריקים ובעלי ערכים. אתה תביא כבוד בכנסת למפלגת העבודה וגם לעדה הדרוזית" (אפרים סנה).

המזכ"ל וחבר הכנסת חיליק בר: "ד"ר ח'ניפס בעל אישיות יוצאת דופן אשר ממשיך את מסורת משפחתו. תרומתו המבורכת בארץת ובחו'ל בפעילות למען החברה בישראל היא אדירה. אין ראוי ממנו לכהן בכנסת" (חיליק בר).

חבר הכנסת לשעבר יוסי כץ: "אמיר אינו רק שליח גאה של העדה הדרוזית, אלא גם מועדמד בעל איכות בפני עצמו. מאז ששימש כעוזר הפרלמנטרי הבכיר שלי, צבר השכלה, איכות וניסיון שאין דומים להם. יכולת הביטוי שלו בעברית, אנגלית וערבית וניסיונו בפוליטיקה הם נכס למפלגה".

אמיר ח'ניפס

אמיר ח'ניפס

אמיר ח'ניפס

אמיר ח'ניפס

"לא יהיה נורא אם ניסע לגוש עציון באשרת תייר"
יצחק רבין, אחרי ביקור בגוש עציון במערכת הבחירות 1977

הרשמה לעדכונים

יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי