סניף נס ציונה פתח במפקד ונערך לבחירת היו"ר החדש

Thank you for rating this article.

סניף מפלגת העבודה בנס ציונה קיים בשבוע שעבר חוג בית מרתק בהשתתפות חברת הכנסת לשעבר אמילי מואטי. כ-25 חברים, בהם כמה שהתפקדו למפלגה רק לאחרונה, השתתפו במפגש אותו אירחה מזכירת הסניף אתי דואניס. האירוע נועד להתניע את קמפיין ההתפקדות למפלגה בנס ציונה, ונכח בו גם יו"ר אגף הארגון במפלגה ריצרד פרס, ששיבח את הפעילות העניפה בסניף בשנים האחרונות. באירוע השתתף גם חבר מועצת העיר נס ציונה (וסגן ראש העיר לשעבר) נאור ירושלמי.

בעקבות הודעת הפרישה של ח"כ מרב מיכאלי, חלה לאחרונה התעוררות בשורות מפלגת העבודה. האלוף (מיל.) יאיר גולן הודיע על הצטרפותו, ובעקבותיו התפקדו חברים חדשים רבים למפלגה וביניהם פעילים מ"כחול לבן", מרצ ו"יש עתיד". בנוסף, רבים מהחברים הותיקים של הסניף, שפרשו בשנים האחרונות, שוקלים כעת לחזור אל שורות המפלגה המתחדשת.

לדברי אתי דואניס, "העבודה" היא המפלגה הותיקה, הערכית, המכילה ובעלת האידיאולוגיה המאוזנת ביותר – והנכונה לישראל של היום. בנוסף, חברי הכנסת של העבודה הם מהלוחמניים ביותר באופוזיציה, ומשתתפים בקביעות בהפגנות המחאה ברחבי הארץ. מפלגת העבודה, המפלגה שהקימה את המדינה, מתעוררת בימים אלה – בזכות החברים החדשים. חשוב לדעת שכל מי שיתפקד עד 19.5 יהיה זכאי להשתתף בבחירת יו"ר המפלגה והרשימה לכנסת, שיובילו את המפלגה לתקומה ואת ישראל אל חוף מבטחים. הסניף מתכנן לקיים בהמשך גם אירוע נרחב לקראת הפריימריז לראשות המפלגה.

"על מקורה של המסורת וההיסטוריה הלאומית כבסיס לדור הנוכחי לבנות, לשנות ולתקן. נזכור את נפילת העם היהודי ובית מקדשו פעמיים, פעם שניה בגלל שנאת חינם. נזכור - נשנה - נתקן"
ברל כצנלסון, "דבר" 1934

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר 20 שנה, הבמה הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.

מצב מפקד

חברי.ות מפלגה פעילים: כ-38,000 (ועוד כ-4,600 ממתינים לתשלום).
לנתונים המלאים | התפקדות

העבודה בסקרים

נכון לתאריך 26.4.24, העבודה-מרצ עם 9 מנדטים (בראשות יאיר גולן), מרצ 4 והעבודה 0 מנדטים.
למעקב סקרים

יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי