המפתחות לניצחון - העבודה במרכז, האגו בצד

Thank you for rating this article.

המפתחות לניצחון:

העבודה במרכז, האגו בצד.
פתיחת הדלת למועמד מהשורה הראשונה.
איחוד גדול במרכז-שמאל
.

העבודה במרכז: "החזון שלנו הוא להחזיר את העבודה למעמד של מפלגת שלטון גדולה ומרכזית. לשם כך עלינו לחזור לדרך רבין ובן גוריון"

ערן חרמוניפותחים את הדלת למועמד מהמעלה הראשונה: כיו"ר המפלגה אפתח מייד את הדלת שננעלה בפני כוחות חדשים שרוצים לחבור אלינו, ויחד נציב מועמד מהשורה הראשונה לראשות הממשלה.

גוש גדול במרכז-שמאל: "כיו"ר המפלגה אתחיל מייד בשיחות ליצירת איחוד גדול במרכז-שמאל שהעבודה תהיה חלק מרכזי בו, ושיאפשר לנו לנצח בבחירות.

מאבק על השלטון - לא מאבק הישרדות:
עכשיו כבר ברור שמה שאמרנו מתחילת הקמפיין קורם עור וגידים - הבחירות יוכרעו על ידי איחודים גדולים. אני אהפוך כל אבן כדי להביא לחיבורים גדולים לכיוון המרכז.

ערן חרמוני, בן 42, נשוי ואבא לבת 7, מתגורר במודיעין

- בעבר יו"ר נוער העבודה ויו"ר המשמרת הצעירה; ממקימי המכינה הקדם צבאית ע"ש ברל כצנלסון; יזם חברתי; כיום מכהן כמזכ"ל המפלגה.

- בשירותו הצבאי שירת כלוחם וכמפקד בהנדסה הקרבית. עו"ד בהשכלתו. עסק בעתירות מנהלתיות ובייצוג משפטי חוקתי בסוגיות יסוד חברתיות. שימש כיועמ"ש קרן ברל כצנלסון, וכמנהל המרכז הרעיוני-חינוכי

"הצטרפתי לפעילות במפלגת העבודה בבחירות של המהפך הגדול בשנת 92 וצמחתי ב'נוער הנרות'. מפלגת העבודה היא יותר מבית עבורי - היא חלק ממני כמעט מאז שאני זוכר את עצמי, ואני אוהב אותה ואת אנשיה - ובעיקר מאמין בערכים הבסיסיים של תנועת העבודה: מרכז-שמאל ציוני, לאומי וחברתי"

"הארץ הזו שייכת לשניים לערבים היושבים בה וליהודים בכל העולם"
דוד בן גוריון, 1970 - מוקד הטלויזיה הישראלית

הרשמה לעדכונים

יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי