מתמודדת לרשימת מפלגת העבודה לכנסת ה-19

Thank you for rating this article.

בהתרגשות רבה, אני שמחה לבשר לכם ולכן על החלטתי להיכנס לפוליטיקה, ולהתמודד על מקומי ברשימת מפלגת העבודה. אם יש משהו שלמדתי מהשנה האחרונה, זה שדווקא רגעי ההכרעה הרציניים ביותר - הם הקלים ביותר. כשבוחרים בדרך הנכונה, השביל פתאום מתבהר. למדתי את זה ביום שבו עזבתי את העבודה שלי כעיתונאית, על מנת להשקיע את כל מאמציי בהקמת המאהל ברוטשילד. אני מרגישה זאת שוב עכשיו, לאחר חודשים של התלבטות, בפיתחה של דרך חדשה.

היום, רגע לפני מערכת בחירות סוערת באמת - אנחנו יודעים שאת הכיכרות כבר כבשנו. אבל את ההחלטות החשובות מקבלים דווקא במקומות שמהם הדור שלי מדיר את רגליו. חברים, האחריות שקיבלנו על עצמנו בקיץ שעבר חייבת להתרחב אל מעבר לרחוב.

אני נכנסת לפוליטיקה. אדם אחד, אבל בליווי אינספור הסיפורים, התקוות והמשאלות שזכיתי לפגוש בשנה האחרונה. השליחות שלי היא לקחת את כל אלה אל תוך המקום בו קובעים את כללי המשחק. אני לא יכולה לעשות את זה לבד. יש דרך אחת ליצור פה פוליטיקה בריאה, נקייה ונכונה: אם נעשה זאת יחד.

מפלגת העבודה בראשות שלי יחימוביץ' היא הבית הפוליטי שבו פועלים יחד מסורת והיסטוריה לצד אלפי צעירות וצעירים ראויים ואמיצים שיוצאים להיאבק על עתידה של המדינה הזו. אני מקווה שהבחירות הפנימיות תהיינה מסע של יצירת שותפות ותקווה חדשה.

זו הולכת להיות דרך מאתגרת, ואהיה מאושרת לצעוד בה ביחד איתכם. אני קוראת לכולכם להתפקד כבר הערב למפלגת העבודה. לחזק את המפלגה - ולעזור לי להיבחר. הכנסו לאתר החדש שלי והתפקדו. http://stavshaffir.co.il/?page_id=34.

אשמח מאוד אם תבואו לקחת חלק בקמפיין שלי - להתנדב, לתרום, לארגן, ללוות - צרו קשר ב-054-2966663 או ב: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ונענה לכם במהרה.

שבת שלום לכולם.

אוהבת,

סתיו

--------------------------------------------

פורסם במקור בעמוד הפייסבוק.

"התורה ניתנה לישראל, ולא ישראל — לתורה; בלי ישראל אין תורה, בלי ישראל אין מדינה, ואהבת ישראל קודמת לכל"
דוד בן-גוריון, 17.10.1950

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 2014 B

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי