לשים את האגו בצד

Thank you for rating this article.

שלי, ציפי, יאיר ושאול שימו את האגו טריפ בצד הוא מכשיל אותכם!

ציפי לבני ויאיר לפיד ושאול מופז תחברו לשלי יחימוביץ, רצוי לפני הבחירות ולפחות לאחריהם.

תחליפו את השלטון תנהלו משא ומתן עם הפלסטינאים, בחסות ברק אובמה, מסביב לשעון בהחלטה שלא פורשים בלי הסכם גם אם צריך בוררות שהאמריקאים יהיו הבורר.

הסכם שלום ישחרר הרבה כספים למטרות חברתיות ואז ניתן יהיה לחזור למדינה סוציאל דמוקרטית כפי שהייתה מקום המדינה ועד עלית הליכוד לשלטון במהפך 77.

זה אומר שיבנו שיכונים כמו שהיה שיכון עובדים שיכון מפ"ם  שיכון צבא קבע. כול בית בישראל יהיה זכאי לחתיכת קרקע מהמדינה ותהיה בניה ציבורית. כאשר קבלנים יהיו מבצעים בלבד ולא סוחרי נדלן.

יחזור המושג קביעות בעבודה אחרי חצי שנה, שנה ולא עובדי קבלן. כפי כפי שהיה בימים הטובים ההם.

ישופר חינוך חינם בגנים, יסודי ותיכון ואולי גם אוניברסיטאי היום ההורים צריכים לתמוך בצעירים הלומדים גם כאשר ההורים כבר גמלאים.

מי בכלל יכול להתקיים במרכז הארץ ללא עזרה. יש המון לעשות מה לעשות! אז תשליכו הצידה

את האגו לא חשוב מי מספר 1. ימונה ראש ממשלה המתאים יותר ואו שתהיה רוטציה, אם מישהוא רוצה באמת לעשות, התפקיד חשוב פחות מהרצון : ראו מה עשה משה כחלון במשרד התקשורת, שלא נחשב לשר בכיר, או גלעד ארדן באיכות הסביבה!

מי שנחוש להזיז דברים מזיז ובממשלה אפשר הרבה יותר מאשר באופוזיציה. והסכם אם הפלסטינאים חשוב במיוחד , מאשר להפוך למדינה דו לאומית.  אני לא מאמין שהליכוד הימני שנבחר  יחתור להסכם ללא לאות כפי  שלדעתי צריך!  ולכן חשוב להקים  גוש מרכז מנצח.

אז שוב שימו את האגו טריפ בצד הוא לא חשוב  התפקיד פחות חשוב מהרצון להזיז דברים, ומהדרך לעשותם  הם החשובים. מפגות מרכז באופוציה פשוט נעלמות: ראה שינוי, דש מצבה של קדימה בסקרים ועוד!

תקימו גוש חוסם! וגם אם הממשלה תהיה ברשות נתניהו הוא ישבור שמאלה לשותפות. אני בטוח שכול מה שאני אומר ידוע לכולכם, אבל חשוב שמשהוא אכן יקרה חשוב שכול מי שיכול ללחוץ  לנדנד ולפעול אכן יעשה זאת!

"עשבים שוטים, גדלים ליד שיבר מטפטף."
תומר פינס יור המשמרת הצעירה - 2019

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי