להקים גוש מרכז עם כורת מיד!

Thank you for rating this article.

בלוק חוסם עם כורת

שלי תיצרי בלוק עם ציפי ויאיר לפיד אתמול!

וכדי גם עם שאול מופז קדימה ואולי גם עם שלם אמסלם! חבל על הזמן! פיצול בגלל אגו לא יסלח!! זה על חשבון עם ישראל!

עם רוצים באמת להחליף את השלטון ואו להשפיע על הקואליציה לכיוון שלום וביטחון עם צדק חברתי צריך ליצור בלוק חוסם , ולא רק : כדי גם להקים ממשלת צלליות ואו כוורות.

למשל שלי ראשת הממשלה צפי שרת החוץ , מצנע שר הביטחון ברוורמן של האוצר , יאיר לפיד שר החינוך פרץ שר התעשייה והמסחר בוזי שר הפנים ואו שר הרווחה וכדומה כך נראה לבוחר שיש לשמאל מרכז אלטרנטיבה אמיתית לשלטון הליכוד בייתנו .

שלי  אנה תגידי בצורה נמרצת : שתי מדינות לשני העמים כי מדינה דו לאומית זה סוף הציונות !זה לא בושה ! הוי לנו,  ואבוי לנו ממדינה דו לאומית  זה לא ממש חשוב אם מי הולכים לממשלה חשוב על מה הולכים ולכן פסילה מראש איננה דבר חכם , אולי אפשר להגיע במשא ומתן לפשרה חכמה שאפשר לחיות אתה.

בנימין נתניהו איננו ימין פראקסלנס . אבל אם מפלגות המרכז תשלולנה מראש ללכת עמו זאת דחיפתו לבית היהודי ,  לש"ס  ושאר מפלגות הימין להקמת ממשלת ימין במקום אולי מרכז ימין.

לכן כדי לא לשלול שום אופציה לפני הבחירות ולאפשר להתרכז אחרי כי הקו המרכזי בכלכלה בביטחון ובתחום המדיני . הוא הקו הפרגמאטי . וזה מה שמחפשות מפלדות המרכז שמאל ימין .

אני מציע להקים גוש מפלגות שיכלול גם את קדימה וגם את עם-שלם אם תקום ממשלת אחדות עם כולם מה טוב ואם לא תהיה אופוזיציה מלוכדת   ! כך שהצדק החברתי ושתי המדינות לא ידחו בעוד 4 שנים!

"'היד הנעלמה' של אדם סמית איננה יכולה להאכיל פעוט, לחנכו ולדאוג לצרכיי היום יום שלו"
השופט אלכס שטיין, בג"ץ 12.1.22

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי