מחר עם אש בעיניים! נלחמים על הבית. מצביעים ומביאים אחרים להצביע "אמת" העבודה בראשות שלי יחימוביץ' - ומ-ח-ל-י-פ-י-ם את השלטון!

Thank you for rating this article.

חברות וחברים יקרים שלנו!

כבר הרבה זמן שלא שלחתי ניוזלטר, בעיקר כדי לא להעמיס עליכם מעבר לכל מה ששלחו ושולחים לכל אחת ואחד מכם בתקופה האחרונה.

אך היום אני חש חובה וזכות לפנות אל כל אחד ואחת מכם באופן אישי ולבקש שתעשו מחר הכל, אבל פשוט הכל, כדי שנשלים את המשימה שהתחלנו בה יחד לפני למעלה משנתיים.

אתם זוכרים את הבחירות ב- 2009? בין אם אתם זוכרים או לא, אתם ודאי זוכרים את האווירה שאחרי הבחירות. אווירת נכאים של תבוסה, של כישלון, של פירוד, של ייאוש ופילוג, והיו כאלו שגם מיהרו להספיד וטענו כי זו סופה של המפלגה שלנו, לא פחות מכך. אך לא אני ולא רובכם האמנו כי את הבית שלנו, את המפלגה שהקימה את המדינה, את מפלגת העבודה, לא ניתן לחסל וכי תפקידנו בחברה ובהנהגת המדינה עוד לא תם.

המשימה לשיקום והחייאת המפלגה הייתה על כתפי כולנו. תקופה ארוכה וקשה, פעלנו כולנו, יחד עם יו"ר המפלגה שלנו שלי יחימוביץ', החיינו את המפלגה, את מוסדותיה וועדותיה, גייסנו אלפי צעירים, השבנו רבבות וותיקים שעזבו בעבר, ובנינו יחד מחדש את המפלגה שלנו, את הבית שלנו. זה שאנו כל כך אוהבים.

כעת הגענו לישורת האחרונה, לנקודה למענה עבדנו קשה כל כך, לשעת המבחן שמגיעה פעם בכמה שנים – הבחירות לכנסת.

אנחנו יכולים לנצח. העבודה יכולה להרכיב את הממשלה הבאה. שלי יכולה להיות ראש הממשלה! זה קשה, אך אפשרי יותר מתמיד.

אני קורא לכל אחת ואחד מכם באופן אישי -  תעשו הכל מחר כדי שנסיים את יום הבחירות ונשוב להיות המפלגה הגדולה שהיינו פעם. זה אפשרי ועוד איך וזה במרחק נגיעה. אל תוותרו לאף אחד, לכו להצביע והביאו לקלפי את כל מי שקרוב אליכם ועליו אתם יכולים להשפיע. אל תתנו לקרובים לכם לוותר על הזכות להצביע ואל תתנו להם לבזבז את קולם על מפלגה שהיום נראית נוצצת וכמו תמיד תיעלם אחרי קדנציה או שתיים. תזכירו להם את מפלגות "שינוי", "המרכז" או "קדימה", את תחילתן ואת סופן ותסבירו להם שאם הם לא רוצים את ביבי, אם הם רוצים שינוי אמיתי, אם הם רוצים תקווה לעתיד טוב יותר, יש רק אופציה אחת – מפלגת העבודה בראשות שלי יחימוביץ'!

למטה: כמה תמונות שאהבתי במיוחד מרגע קסום ומלא תקווה באירוע השיא של הקמפיין המדהים שלנו בשבוע שעבר.  אין עוד מפלגה כזו, עם פעילים כאלה. אין עוד מפלגה עם מוטיבציה כזו להחליף את השלטון. אין עוד בית.

מחר – כולנו נלחמים על הבית, כולנו מצביעים ומביאים אחרים להצביע – "אמת" העבודה בראשות שלי יחימוביץ'!

אפשר לנצח – יכול להיות כאן טוב יותר!

שלכם תמיד,

חיליק בר

מזכ"ל מפלגת העבודה

"עשבים שוטים, גדלים ליד שיבר מטפטף."
תומר פינס יור המשמרת הצעירה - 2019

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי