אני מתחייב

Thank you for rating this article.

היום אני מציין את סיומו של הפרק הראשון במסע ארוך לתוך העשייה הציבורית בישראל. את המסע הזה התחלתי עם רבים מכם לפני כשנתיים, בזמנה הקשה ביותר של מפלגת העבודה. הקמנו אז את תנועת "עבודה עכשיו" שקראה לשיקום המפלגה ולכניסתם של אנשים חדשים עם רקע של עשייה לתוך הפוליטיקה הישראלית. לפני מספר שעות, שנתיים אחרי, עמדתי במליאת הכנסת והתחייבתי לשמור אמונים למדינת ישראל ולמלא באמונה את שליחותי בכנסת.

הגעתי לפה בזכותכם ובזכות שותפים נוספים לדרך. ביחד הסכמנו על דרך משותפת לשנות את החברה ולהוביל את ישראל לעתיד פתוח יותר, טוב יותר, ויצירתי הרבה יותר.

היום אני מתחיל את המסע החדש שלי כאיש ציבור. כשהתחייבתי אמונים למדינת ישראל, התחייבתי אמונים גם לכם - לממש את אשר הבטחתי לכם לאורך כל הדרך. להביא את ניסיוני מעולם העסקים והיזמות החברתית לתוך המערכת הפוליטית והמגזר הציבורי, להניע תהליכים, לייעל את המערכת, לחבר בין הסקטור העסקי והמוניציפאלי, לתמוך בהייטק ובעסקים הקטנים, ולהחזיר את המפלגה לדיבור ברור ונחרץ בנושא המדיני.

אני לא מגיע לכנסת בידיים ריקות. במהלך החודשים האחרונים גיבשנו עם רבים מכם תוכניות לדיור בר השגה, להבאת קטר ההייטק לאזורים נוספים ואוכלוסיות נוספות ברחבי מדינת ישראל ולמתן חמצן ואנרגיה לעסקים קטנים ברחבי מדינת ישראל. את התוכניות האלה אפעל לקדם כבר ממחר, כחבר כנסת.

נפעל בכל הכוח, בכל הכלים הפרלמנטרים העומדים לרשותנו, בכל ועדה בכנסת ובכל ישיבת מליאה – כדי להבטיח ולממש את ההבטחות שלנו, ובמיוחד את ההבטחות שלי אליכם.

אני מזמין אתכם להמשיך ולפנות אלי בכל נושא שאוכל לנסות לקדם ולהשמיע את קולכם בכנסת - להציע רעיונות, להציף בעיות ואתגרים.

אני פה בשבילכם. This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., ובפייסבוק שלי.

שלכם,
ח"כ אראל מרגלית

"עלינו להיכון למלחמה כאילו היא בלתי נמנעת ולחתור לשלום כאילו הוא בהישג יד"
יגאל אלון

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - ידיעות אחרונות

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי