נאום הבכורה בכנסת וברכת יו"ר הכנסת ח"כ בן אליעזר

Thank you for rating this article.

כמזכ"ל כבר הטרדתי אתכם פעמים אינספור (ובוודאי עוד אטריד). אך זהו הניוזלטר הראשון שאני כותב לכם כח"כ. זוהי התרגשות גדולה, תחושת שליחות גדולה עוד יותר - וזה ללא ספק הרבה בזכותכם ובזכות התמיכה והגיבוי שנתתן ונתתם לי לאורך כל תקופת כהונתי כמזכ"ל המפלגה בתקופה המטורפת, הקשה אך גם היפה והחשובה, שעברנו יחד.

אני מבטיח, שכמו בתפקידי כמזכ"ל המפלגה, כך גם בתפקידי כח"כ, אעשה הכל כדי להיות שם בשבילכם ובעיקר, אעבוד קשה, כדי לעמוד במשימות הרבות שיש בפנינו, וכדי להביא את כולנו למקום טוב יותר - כמפלגה, כחברה, כעם וכמדינה.

השבוע נשאתי את נאומי הראשון במליאת הכנסת, מה שנקרא" נאום הבכורה". ההתרגשות מהנאום עצמו הייתה גדולה כמובן, אך היא הייתה כאין וכאפס לעומת ההתרגשות העצומה שהייתה לי ממאות הצפיות ביוטיוב ובעיקר ממאות התגובות שקיבלתי עליו, גם מחברי הכנסת עצמם, אך בעיקר מחבריי המפלגה ומאזרחים שמעולם לא הכרתי שאינם חברי מפלגה. לא פחות מרגשת הייתה ברכתו של יו"ר הכנסת, ח"כ פואד בן אליעזר שבחר להיות "המברך" שלי מיד לאחר שהסתיים נאום הבכורה שלי.

אז הנה הם כאן לפניכם, נאום הבכורה שלי בכנסת, נאום הברכה של ח"כ בן אליעזר ולקט תגובות שריגשו אותי במיוחד על נאומי זה.

{youtube width="500" height="400"}QQQPzV10DNU{/youtube}

תודה לכולם.

"במרכזה של ההיסטוריה העברית עומד דבר הגשמת הציונות במלוא היקפה ותוכנה ... במרכזה של ההיסטוריה האנושית עומד דבר הגשמת הסוציאליזם במלוא היקפו ותוכנו"
ברל כצנלסון

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי