הפרצוף האמיתי של יחימוביץ' (או יריביה?)

Thank you for rating this article.

כמה מילים על שקיפות ואמינות בפרסום ותהייה, פרצופו של מי הושחר כאן? של יחימוביץ' או של מתנגדיה!

הבחירות ליושב ראש מפלגת העבודה בפתח והלחץ עולה והתחרות צמודה ואין אפשרות להכריע למי היתרון - שלי יחימוביץ' המכהנת או יצחק (בוז'י) הרצוג הקורא עליה תיגר.

פרצופה האמיתי של יחימוביץ' - או יריביה?אז כדי לעזור לנו, החליטו כמה ממתנגדי יחימוביץ' (ולמען הבהר - אין בדברים אלו להפנות אצבע מאשימה כלפי בוז'י הרצוג וסביר שאין לו כל קשר למעשה) לעדכן אותנו במחדליה וזאת באופן גס, משתלח ובלתי הולם. אלי ההודעה הגיע במסרון אנונימי מהמספר 972-2-000-0000.

כמובן שאמנע מציטוט הדברים (תוכלו למצוא אותם כאן ושוב במסרון נוסף ועם עיצוב "רענן" גם כאן) ורק אעדכן מי לכאורה, עומד מאחורי המהלך והיות וטרחו שלא להזדהות בעמוד התוכן עצמו. חשוב להבהיר - כי איני עסוק בתוכן הדברים עצמם אלא וכאמור בשקיפות ובאמינות הפרסום ומתוך תהייה - פרצופו של מי הושחר כאן?

שם המתחם, הנו geniface.co.il והוא רשום על שם עמית כהן בכתובת הדוא"ל This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. וזאת מאז ה-30 במרץ 2008 (כלומר, לא נרכש במיוחד למטרה זו). אם כי ממש לא מזמן, ב-30 לספטמבר 2013 פרטיו עודכנו. טלפון הקשר המצויין בפרטי שם המתחם, הנו על שם רפי פרץ ושניהם תושבי חולון. אין לי מושג מי הם השניים ולא הצלחתי לאתר אותם מעבר לפרטים המוצגים כאן וייתכן שאין להם כל קשר לעניין. אולם ולכאורה ובהתאם לנהלי איגוד האינטרנט הישראלי, אחד מהם היה נדרש לאשר את השינוי שבוצע לאחרונה בשם המתחם - אם דרך כתובת הדוא"ל ואם בחתימה בפקס ואם באמצעות גישה לחשבון ניהול שם המתחם ברשם המוסמך (כמובן, קיימת האפשרות כי זויפו פרטי הקשר ו\או בוצעה "חטיפה" של הכתובת).

ארכיון האינטרנט, מחזיר הודעת שגיאה לכתובת וגם מנוע החיפוש גוגל מראה כי לא קיימות אצלו תוצאות חיפוש רלבנטיות - לפיכך, נראה שהכתובת והאתר לא היו פעילים מזה זמן רב.

כאמור, זכות הציבור לדעת ובפרט כאשר עוסקים בנבחרי ציבור - גוברת כמעט על כל זכות אחרת ... אבל מטעם אותה זכות, היה ראוי שמי שטרח והעלה את האתר לאוויר ושלח קישור שלו במסרון (סביר שלא רק אני קיבלתיו) היה מזדהה וטורח לקבל אשראי על הפרסום.

עצם העובדה שאותו אחראי מסתתר, מעידה יותר מאלף עדים וחבל, כי כפי שציינה מיכל בירן - גם יצחק הרצוג מקפיד על התמודדות נקיה וראויה ומי שמנסה לסכסך בינו ובין יחימוביץ' רק פוגע במפלגת העבודה.

הערה: אשמח להבהרות והארות מטעם מי מהשניים ו\או אחרים ולעדכן את המוצג כאן.

"אם תבינו שהשבת ניתנה לישראל, ולא ישראל לשבת — נוכל לחיות ולפעול יחד"
דוד בן-גוריון, 17.10.1950

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 2014 B

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי