החלטתי לתמוך בשלי לראשות מפלגת העבודה

Thank you for rating this article.

אהלן חברים וחברות

הפעם החלטתי לתמוך בשלי לראשות מפלגת העבודה.

הצטרפתי למפלגת העבודה בתקופה של ראש הממשלה דאז רבין ז"ל , הצטרפותי למפלגה דאז באה מתוך אמונה עמוקה בדרך השלום שהוא הוביל עם חתימת הסכמי אוסלו, וגם בשל נקיטת מדיניות ברורה של סגירת פערים ושוויון האוכלוסייה הערבית. לא יכולתי להרשות לעצמי להישאר צופה מהצד כששני עקרונות מאוד חשובים לי מקבלים דגש והופכים לחלק ממצעה של מפלגת העיבוד.

כפי שכולכם יודעים כיהנתי לראשונה בכנסת ה-17 , יחד עם שלי שגם עבורה זו הייתה קדנציה ראשונה, לשכתה של שלי בכנסת הייתה מול הלשכה שלי, ובאותה תקופה נחשפתי לעשייה האינטנסיבית שלה, עבודה והשקעה רבה ללא מנוחה, שמונעת מדרך מעקרונות מאמונה עמוקה ומיכולת עצומה לפעול ,להשפיע ,לשכנע ולהנהיג.
בבחירות האחרונות בהנהגתה של שלי, מפלגת העבודה הצליחה להטביע חותם ולהשפיע על כל השיח בחברה הישראלית, במיקוד הנושאים החברתיים, הצדק החברתי, התפיסה הסוציאל דמוקרטית. זה לא היה מצע חולף של בחירות, שלי עמלה קשה, יחד עם חברים נוספים לגבש את התפיסה , להובילה, כך שתפיסה זו הפכה לדרך ורבים רבים החלו להפנים זאת.

אני מודה, וכדי להיות כנה ואמתית, שבבחירות האחרונות לא הדגשנו מספיק את הנושא המדיני, שלי לא התחמקה מלקיחת אחריות וגדולתה הייתה שהיא הכירה בכך. וכיום נושא זה מתעצם , עם חידוש שיחות השלום, נכון מאוד עשתה שלי כשבחרה לגבות את המהלך וכראש אופוזיציה לפעול מתוך אחריות ממלכתית, בהבטיחה גיבוי מלא לתהליך ותמיכה בראש הממשלה עם התקדמותו ,ואינשאללה חתימת הסכם שלום.

אבל לא רק בנושא זה, שלי כיום מנהיגה את האופוזיציה ביד רמה .

תשומת לב מיוחדת חשוב לתת לאוכלוסייה הערבית, לסוגיות של שוויון סגירת פערים, ובעיקר שילב בחברה ובעיקר חיזוק השותפות ערבית יהודית .

אני עוקבת מקרוב, ובוודאי מעורבת במפלגה ובנעשה בה, וגם אחרי עשייתם המבורכת של כל חברי הכנסת של מפלגת העבודה, תמיכתי בשלי לא באה ממקום לפסול מועמדים אחרים ראויים, אלה מתוך אמונה עמוקה שלפנינו מנהיגה עם יכולות, עם אמונה עם דרך עם הרבה אומץ שיכולה ומסוגלת להוביל את כולנו לחברה טובה וצודקת יותר, בה כל אחד ואחת יוכל לממש את עצמו להתפרנס בכבוד, לדאוג למשפחתו ולעתיד ילדיו. וכל זאת תוך חיזוק השלום בנינו ועם שכנינו.

לפיכך החלטתי לתמוך בשלי.

------------------------------------------

פורסם בעמוד הפייסבוק של נאדיה חילו.

"כדי לקיים את יסוד השבת בחיי ישראל אינני צריך להסכמים בין מפלגתיים... השבת בשבילי היא מעמודי התרבות העברית וההישג הסוציאלי"
ברל כצנלסון

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי