הודעתי על תמיכתי בבוז'י הרצוג לראשות מפלגת העבודה

Thank you for rating this article.

חברות וחברים יקרות ויקרים, ממש עכשיו הודעתי על תמיכתי בבוז'י הרצוג לראשות מפלגת העבודה. זה היה בסופה של התלבטות ממש ממש לא קלה. זאת הפעם הראשונה בחיים שעמדתי במצב כזה, שאני צריכה לבחור במישהו/י על פני מישהו/י אחר/ת. בדרך כלל אני מעדיפה גם וגם, אני תמיד מצטטת את אורלי לובין שאומרת לי אל תהיי לי משטרת הפמיניזם, תני לי אופציות. אבל הפעם לא היתה דרך ללכת על אופציות, הייתי צריכה להחליט או או. וזה היה מאד לא קל.

גם שלי וגם בוז'י הם אנשים שאני מעריכה מאד. גם עם שלי וגם עם בוז'י אני ביחסים מצויינים, באוירה טובה. אף אחת מהן לא חבר/ה אישית שלי, שניהם פוליטיקאים מצוינים ושניהם אידיאולוגיים. עשיתי בחירה עניינית ובחרתי במה שנראה לי הכי נכון למדינת ישראל ובדרך לשם – למפלגת העבודה. בחרתי להשאר מחויבת לתפיסת העולם שלי שאי אפשר להפריד בין התחומים – חברתי-כלכלי, מדיני-בטחוני ודמוקרטיה. אני מחויבת לשלושת החלקים האלה באותה המידה וחשוב לי שכולם יטופלו באותה מידה של רצינות ויסודיות. בחרתי במקום שבו אפשר יהיה לקדם אלטרנטיבה שלטונית שתעמיד חלופה לימין בשלושה התחומים האלה.

תמיד השתדלתי לעשות בדיוק את מה שאני מאמינה בו. זה נכון גם לעכשיו.

אני מניחה שחלקכן וחלקכם לא ישמחו על הבחירה שלי – אני מקווה שתכבדו אותה. היא הבחירה הכנה והנקייה שלי, אידיאולוגית לגמרי.

הפמיניסטית האמריקאית השחורה בל הוקס אמרה - פמיניזם זה לכולם. פמיניזם הוא מכלול של ערכים, של שפה, של אידיאולוגיה שמבוססת על צמיחה הדדית, על שיתוף, על זכויות לכולן וכולם. זאת הדרך שמפלגת העבודה צריכה ללכת בה, זאת דרכה של מפלגת העבודה להיות אלטרנטיבה שלטונית שתביא לישראל שלום, בטחון וצמיחה כלכלית שתהיה טובה לכולן ולכולם.

--------------------------------------------

פורסם בעמוד הפייסבוק של ח"כ מיכאלי

"ישראל היא המקום היחיד עלי אדמות שבו יש ליהודים אפשרות לעצב את החיים הציבוריים שלהם על־פי האידאלים המסורתיים שלהם"
אלברט איינשטיין, נאום לפני הידידים של האוניברסיטה העברית 1954

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - סניף מודיעין לא שוכח 2010

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי