עם יחימוביץ' נצליח

Thank you for rating this article.

איתן ברושי בידיעות הקיבוץ על שלי: מפסיקים להחליף את הראש, תנו ליחימוביץ' להמשיך.

לקראת הבחירות לראשות מפלגת ה"עבודה", ראיתי לנכון להבהיר את עמדתי התומכת בבחירתה מחדש של שלי יחימוביץ'.

חשבתי רבות על ההחלטה לתמול פומבית בשלי יחימוביץ'. ב"ישיבה על הגדר" ו"שמירה על האובייקטיביות" יש משום הנוחות, ויש הטוענים שכך הייתי צריך לנהוג. כמי שמעורב במפלגה כל חייו, ומאמין שהתנועה הקיבוצית חייבת לשוב ולהיות גורם דומיננטי במדינה, ובכלל זה כמובן גם במפלגת העבודה, אין לי כוונה להישאר נייטרלי בבחירות חשובות אלה. בעת הזו, אני מאמין שמנהיגותה של שלי, שפועלת על בסיס מצע ערכי המשותף גם לחברי הקיבוצים, ומעלה על נס את הצדק החברתי והשיוויון, החתירה לשלום ולבטחון, והשמירה על המדינה היהודית והדמוקרטית - היא הדבר הנכון למפלגת העבודה.

ישנם גם נושאים שבהם אני סבור שנעשו טעויות במהלך הדרך. עם זאת, הלקחים הופקו, על-ידי שלי אישית ועל-ידי המערכת, כך שמעתי ממנה בכמה פורומים ובפגישות אישיות, וחשוב מזה: כך ראיתי בפועל, ובפעילותה היומיומית בתוך המפלגה ובסיעה בכנסת. אנו צריכים לראות את המצב לאשורו כיום, ולהביט לעבר העתיד ולא לעבר. גם שלי מכירה בכך שרשימת מפלגת העבודה ללא חבר קיבוץ היא רשימה חסרה, ותפעל יחד עימנו לשנות זאת. כתנועה ששמה לנגד עיניה בראש ובראשונה את טובתה של מדינת ישראל, מעשינו בעת הזאת צריכים להיות מוכוונים למטרה ברורה: השבת מפלגת העבודה לשלטון, ויחד איתה - חזרתה של התנועה הקיבוצית למרכזי ההשפעה על החברה הישראלית.

שלי עמדה לצדנו באירועים רבים. בתקציב המדינה האחרון היא סייעה לנו בהגנה על החקלאות וההתיישבות, במהלכים לשימור תקציב התשתיות בקיבוצים ובמושבים, וגם במהלכינו בנושא הקרקעות זכינו לשיתוף פעולה מלא. כחלק מהמאמצים להגדיל את כוחה של המפלגה בציבור, תבנה שלי בעתיד הקרוב "כוורת" של מנהיגות רחבה למפלגה בתחומי הביטחון, הכלכלה, החברה וההתיישבות, ובה נתרום את חלקנו בהובלה. על מפלגת העבודה להפסיק את מחול החרבות ועריפת הראשים, המסורת הזאת חייבת להפסק. יש לאפשר יציבות בהנהגה לאורך זמן, עדי שניתן יהיה להפיק את הלקחים ולהיערך לקראת השנים הבאות. בבחירות הקרובות אני קורא לכם לתמול בשלי יחימוביץ', ולאפשר לה להמשיך ולהוביל את השינוי שיחזיר את המפלגה, הקיבוצים והערכים שאותם אנו מובילים למרכז סדר היום של החברה הישראלית. בהובלתה של שלי נחזור להיות אלטרנטיבה שלטונית אמיתית, יציבה וברורה. ביחד נצליח.

----------------------------------------------

פורסם באתר של שלי יחימוביץ'.

"אבל העיקר הוא העם. תחיית העם קודמת לגאולת הארץ. אנחנו מעמידים את הכל על העם"
א.ד. גורדון, עם אדם

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - שיר לשלום

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי