ינואר במשמרת הצעירה: כלי עבודה 2014, השקת תוכנית סביבתית, איך מרפאים את מערכת הבריאות ועדכונים

Thank you for rating this article.

ינואר במשמרת הצעירה: כלי עבודה 2014, השקת תוכנית סביבתית, איך מרפאים את מערכת הבריאות ועדכונים

לחברי המשמרת שלום,

ריכזנו בשבילכם כמה אירועים שקורים בשבועות הקרובים ועשויים לעניין אותכם:

ביום חמישי ה-30 בינואר, פעילי המשמרת הצעירה מוזמנים למפגש הפתיחה של "כלי עבודה 2014" - סדרת מפגשי לימוד, חשיבה ושיחה על הזירה הפוליטית שאנחנו פועלים בה. במפגש הראשון יוצג סקר מכון מולד 2013, אחד מסקרי העומק המקיפים שנעשו בחברה הישראלית, ונשאל האם באמת הציבור הלך בשנים האחרונות ימינה.

ביום חמישי ה-16 בינואר ישיק החוג הסביבתי-חברתי את תוכנית העבודה הסביבתית של מפלגת העבודה לשנת 2014. חברי המשמרת מוזמנים להגיע.

ביום חמישי ה-23 בינואר ייפגש החוג לבריאות הציבור, וימשיך לדון בנושא הייבוש וההפרטה הזוחלים של מערכת הבריאות הציבורית ומה ניתן לעשות בנושא.

ובסוף, כמה עדכונים בנוגע לפעילות במשמרת.

כלי עבודה 2014

סדרת מפגשי למידה, חשיבה ושיחה

ינואר במשמרת הצעירה: כלי עבודה 2014, השקת תוכנית סביבתית, איך מרפאים את מערכת הבריאות ועדכונים

חברי המשמרת הצעירה מוזמנים לקחת חלק בסדרת מפגשי למידה, חשיבה ושיחה על הזירה הפוליטית שאנחנו פועלים בה, על הכלים לקידום של שינוי חברתי ופוליטיקה של ערכים ועל האתגרים, התרומה והמקום של אנשים צעירים בפוליטיקה המפלגתית כיום.

במפגש הראשון, שיתקיים ב-30 בינואר, יוצג סקר מכון מולד, מסקרי העומק המקיפים שנערכו בישראל. הסקר מתמקד במרכז הפוליטי ובמצביעי "יש עתיד", ובעמדות הציבור בנוגע להתנחלויות ולהסכם עתידי עם הפלסטינים. מיהם מצביעי "יש עתיד"? מהן העמדות שלהם בנוגע למדיניות הכלכלית, לברית שכרת לפיד עם נפתלי בנט ולהסכם המדיני? כיצד תופס הציבור את המתנחלים? האם יש רוב להסכם במשאל עם? מה חושב הציבור על ההטבות שניתנות להתנחלויות?

המפגש השני יעסוק בכללי אצבע לניהול נכון ולא נכון של קמפיין פוליטי, בשיווק ובטקטיקות ההסברה השונות של גופים ושל מפלגות, ויתארח בו עידו (סני) ארזי. המפגש השלישי, בו יתארחו עוזי ברעם ויולי תמיר, יעלה שאלות יסוד בנוגע למודלים של מפלגות במאה ה-21, על התהליכים שעוברים על מפלגות דמוקרטיות בזירה של מפלגות מונרכיות ועל היכולת לקדם פוליטיקה של ערכים בזירה כזו.

סדרת המפגשים "כלי עבודה 2014" הם יוזמה של חברות המשמרת יעל סיני ומאיה מארק. מספר המקומות מוגבל ועל בסיס כל הקודם זוכה. המעוניינים מתבקשים להרשם במייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

מי מפחד מצדק סביבתי?

השקת תוכנית הפעולה הסביבתית למפלגת העבודה לשנת 2014

"עבודה ירוקה" - החוג הסביבתי חברתי במפלגת העבודה, ישיק ביום חמישי ה-16 בינואר את תוכנית העבודה הסביבתית של מפלגת העבודה לשנת 2014.

החוג הסביבתי-חברתי הוא פלטפורמה לפעילות מגוונת בתחומי הסביבה בישראל, ברמה הארצית וברמה המקומית-מוניציפלית. חברי וחברות המשמרת מוזמנים להגיע, להשתתף באירוע ולהתעניין בפעילות החוג.

האירוע יתקיים ב-16/1 בשעה 18:30, במועצה לישראל יפה (שד' רוקח 80, ת"א), בהשתתפות יו"ר המפלגה יצחק הרצוג, מזכ"ל המפלגה חיליק בר וחברי הכנסת: מיכל בירן, שלי יחימוביץ', משה מזרחי ואיציק שמולי.

פרטים נוספים באיוונט בפייסבוק .

 

"הבריאות שלי"

ההפרטה הזוחלת של מערכת הבריאות הציבורית בישראל

שמעתם על המסדרונות העמוסים בבתי החולים? תוהים מה לעשות מול היבוש וההפרטה הזוחלים של מערכת הבריאות הציבורית (שר"פ, תיירות מרפא...)?

ביום חמישי ה-23 בינואר החוג לתיקון מערכת הבריאות מארח את חברת הכנסת שלי יחימוביץ' לשיחה על עתיד מערכת הבריאות הציבורית ומה אפשר לעשות מול הכוונות להפריט אותה. היא תספר על העמדה שהציגה לאחרונה בוועדת גרמן, הוועדה שדנה בימים אלה בחיזוק מערכת הבריאות, ותציע דרכי פעולה לתיקון המערכת.

האירוע יתקיים ב-23/1 בשעה 18:30 בסניף המפלגה בברודצקי 15, ת"א. חברי וחברות המשמרת מוזמנים. פרטים נוספים באיוונט בפייסבוק.

 

כמה עדכונים נוספים:

  • בחודש שעבר נפגשו מעל 250 פעילי ופעילות המשמרת מכל הארץ לסמינר המשמרת הצעירה. הסמינר עסק במבנה שוק העבודה, במקום של הדור שלנו בתוך שוק העבודה ההפכפך והבלתי יציב הזה, ובאפשרות ליצור שוק עבודה אחר, ברוח ערכי תנועת העבודה. מוזמנים לעיין בתמונות מהסמינר כאן, וגם לקרוא את הפוסט המרגש שכתב עבדול מאבו גוש בעקבות הסמינר כאן.
  • בסמינר גם נחשף הלוגו החדש של המשמרת הצעירה, שמופיע בראש המייל הזה. הלוגו נולד מתוך הרצון לעדכן את הלוגו הישן של המשמרת, לתת לו מראה צעיר ועדכני יותר שמשקף את אופי הפעילות במשמרת ולחבר אותו לשפה העיצובית של חברינו ושותפינו בגופי הצעירים של המפלגות הסוציאל-דמוקרטיות בעולם.

 

לאתר האינטרנט של המשמרת הצעירה

לדף הפייסבוק של המשמרת הצעירה

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

הרשמו לפעילות במשמרת הצעירה ולקבלת עידכונים במייל

לידיעה המקורית ...

"במרכזה של ההיסטוריה העברית עומד דבר הגשמת הציונות במלוא היקפה ותוכנה ... במרכזה של ההיסטוריה האנושית עומד דבר הגשמת הסוציאליזם במלוא היקפו ותוכנו"
ברל כצנלסון

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי