ישיבות לשכה וועידה, אישור תקנון המשמרת, פרוייקטים, וגם מונופול הגז של תשובה

Thank you for rating this article.

ישיבות לשכה וועידה, אישור תקנון המשמרת, פרוייקטים, וגם מונופול הגז של תשובה

לחברי המשמרת שלום,

תקנון המשמרת הצעירה החדש מגיע לישורת האחרונה ואנחנו מזמינים אתכם להשתתף בתהליך. המשמרת ממשיכה לקדם פרוייקטים של שינוי חברתי, בואו על לדבר על הנושאים שחשובים לכם. תשובה הולך לקבל מונופול על הגז הטבעי בישראל - בואו לעצור את זה.

 

תהליך אישור תקנון המשמרת החדש

כפי שתיארנו במייל הקודם, תהליך עיצוב התקנון החדש מתקרב לסיומו, לאחר קרוב לשנתיים של גיבושו. הצעת טיוטת התקנון פתוחה כאן להערות חברי המשמרת. הערותיכם יילקחו בחשבון וישולבו בהצעת התקנון הסופית. את תקציר השינויים שנעשו בתקנון ניתן לקרוא כאן. הצטרפו גם לדיונים בקבוצה בפייסבוק.
 

להלן הישיבות המתכוננות:

  • ביום ג', 4/2/14, בשעה 18:30 בסניף המפלגה שברחוב ברודצקי 15 בת"א תיערך ישיבה פתוחה של לשכת משמרת, בה נדון בהצעת התקנון ותינתן האפשרות לכל חבר לשאול, להעיר ולהציע הצעות. בישיבה זו לא יתקבלו החלטות ולא יתקיימו הצבעות כלשהןלאירוע בפייסבוק.

לאחר הישיבה ולאחר קבלת הערות החברים תתפרסם הצעת תקנון סופית.

  • ביום ו', 28/2/14, בסניף המפלגה שברחוב ברודצקי 15 בת"א, תערוך לשכת המשמרת ישיבה לאישור הצעת התקנון הסופית. מחלוקות מהותיות יובאו להכרעת הועידה. לאירוע בפייסבוק.
  • ביום ו', 14/3/14, במיקום ובשעה שימסרו בהמשך, תובא הצעת התקנון לאישור ועידת המשמרת. במידה ותאשר הועידה, ייכנס התקנון החדש לתוקף באופן סופי.

כל הישיבות, כמו תמיד, פתוחות לכל חברי המשמרת. כל חברי המשמרת מוזמנים ומוזמנות להגיע ולהשתתף.

 

פרוייקטים ופעילות המשמרת לקראת סמסטר ב'

לקראת סמסטר ב', תתכנס לשכת המשמרת הצעירה כדי לשוחח על יעדי המשמרת בסמסטר הקרוב, לעדכן בהתקדמות הפרויקטים מאז הישיבה האחרונה ולחשוב על פרויקטים שנרצה לקחת על עצמנו בעתיד הקרוב. זאת הזדמנות לחברי המשמרת להביא לשיחה ולדיון את הנושאים שקרובים לליבכם ועניינים שאתם מאמינים שהמשמרת צריכה לעסוק בהם יותר. כל חברי המשמרת מוזמנים להגיע, להשתתף ולקחת חלק בהובלת פרויקטים במשמרת הצעירה.

הישיבה תתקיים ביום ג', 18/2/14, בשעה 18:30 בסניף המפלגה שברחוב ברודצקי 15 בת"א, והיא פתוחה לכל חברי המשמרת. לאירוע בפייסבוק.


ישיבות לשכה וועידה, אישור תקנון המשמרת, פרוייקטים, וגם מונופול הגז של תשובה

 

המונופול של תשובה על הגז - בואו לדיון מיוחד בוועדת הכלכלה בכנסת

ביום שלישי הקרוב, 18/1, יתקיים דיון בוועדת הכלכלה בראשות ח"כ אבישי ברוורמן בנושא חשוב שבכוונה מוחבא מהציבור: המונופול שיצחק תשובה עומד לקבל על הגז הטבעי.
הממונה על ההגבלים העסקיים, פרופסור דוד גילה, יכול וצריך להפקיע מידי תשובה את אחד משני מאגרי הגז הגדולים שלו. אבל במקום זה, ולאחר שבועות של דיונים סגורים עם אנשיו של תשובה בלבד, הוא מתכוון להפקיע מידי תשובה רק את אחד מהמאגרים הקטנים, שהם כמעט חסרי משמעות ביחס למאגרים הגדולים. המשמעות של המונופול היא אדירה. מחירי האנרגיה משפיעים על הכל - מחירי החשמל, מחירי התחבורה הציבורית ומחירו של כל מוצר שאנחנו קונים. חוץ מזה, הממונה על ההגבלים העסקיים יוצר במו ידיו את הטייקון הכי גדול בישראל.
ביום שלישי, לבקשת ארגוני הסביבה וח"כ שלי יחימוביץ', יתקיים דיון בנושא בוועדת הכלכלה בנוכחות הממונה על ההגבלים הע
סקיים, שיצטרך לראשונה לפרט לציבור את שיקוליו בנושא. חשוב שגילה ותשובה יראו שהציבור לא ייתן לזה לעבור בשקט. חשוב שנהיה שם. לפרטים ולקבלת אישור כניסה לכנסת, כאן.

שבוע טוב,
 

המשמרת הצעירה של מפלגת העבודה.

 

לאתר האינטרנט של המשמרת הצעירה

לדף הפייסבוק של המשמרת הצעירה

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

הרשמו לפעילות במשמרת הצעירה ולקבלת עידכונים במייל

לידיעה המקורית ...

"מוזר בעיני שהציבור הישראלי לא שואל למחיר המלחמה, אבל מאוד מחולק, סוער וגעש לגבי מחיר השלום"
יצחק בן-אהרון, ילד לא רצוי - ביוגרפיה, 2003

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין 2016 - נלחמים בהסתה

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי