ניצחנו את מונופול הגז?

Thank you for rating this article.

הי זאת שלי. יכול להיות שנצחנו?!

מונופול הגזאם הממונה על ההגבלים אכן ימנע את מונופול הגז מדובר בהישג אדיר עבור הציבור.

מדובר במאבק של מעטים מול רבים, אל מול קשרי הון שלטון הדוקים ומשומנים ואל מול אדישות וחוסר ידע סביב הסוגיה הכלכלית החשובה ביותר במדינה.

אין סוף פגישות עם רגולטורים, משרדי ממשלה ומומחים, שאילתות, מכתבים, עתירות, ישיבות של ועדות הכנסת, יכול להיות שעכשיו זה נושא פרי.

ההחלטה המקורית של פרופ' גילה, להכשיר את המונופול בתמורה לפיצול שני מאגרים זניחים ממנו, הייתה מקבעת את מונופול הגז ומעניקה לתשובה שליטה על חיינו בכל היבט: עצמאות אנרגטית, יוקר המחיה, התעשייה, התעסוקה, הכנסות המדינה.

לכן הגשתי ערעור על ההחלטה, יחד עם ח"כ משה גפני והרבה ארגונים חברתיים שנלחמים בשבילכם, באמצעות עו"ד גלעד ברנע.

אם הפרסומים נכונים ופרופ' גילה אכן החליט לחזור בו מהחלטתו הקודמת, מדובר במעשה רגולטורי אמיץ, אחראי ונבון, שמגן בצורה ישירה על האינטרס הציבורי, ונעשה בלא כל תמיכה או גיבוי מצד שרי הממשלה או נתניהו.

זהו ניצחון של ממש ויום חג לציבור בישראל. אני מתחייבת לתת כל גב למהלך כזה, בציבור ובכנסת.

זה מגיע אחרי פרק זמן ארוך מדי של גמגום, אוזלת יד, מחדל רגולטורי ושיתוף פעולה חשוד של הממשלה עם טייקוני הגז, על חשבון הציבור.

בעקבות חוות הדעת שנתן המשנה ליועמ"ש אבי ליכט ולפיה אוכל להופיע בבית הדין להגבלים עסקיים יחד עם עותרים נוספים מן הציבור, בכוונתי לממש את היכולת הזאת, להופיע בבית הדין, ולחזק את הממונה על ההגבלים, אשר ננטש והופקר על-ידי הממשלה וע"י העומד בראשה.

חייבת לציין עיתונאי שעושה עבודה מדהימה בתחום הזה, לא פוחד ממסמכים עבי כרס, וחושף הרבה על המתרחש מאחורי הקלעים – אבי בראלי מדמרקר.

נעקוב בתקווה אחרי ההתפתחויות החיוביות ולא נרפה.

===============

מעמוד הפייסבוק של יחימוביץ'

"אין הצבא קובע על דעת עצמו אפילו את מבנהו סדריו וקווי פעולתו ... ארגון הצבא ועיצוב דמותו כל אלה הם בסמכותם היחידה של הרשויות האזרחיות: הממשלה, הכנסת והבוחרים."
דוד בן גוריון, צבא ובטחון עמודים 141-142

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי