מפלגת העבודה זקוקה לריסטארט

Thank you for rating this article.

החל מהבוקר המשימה היחידה שצריכה להעסיק את הנהגת השמאל והמרכז בישראל היא החלפת שלטון נתניהו. לא קידום אישי. לא פוליטיקת סכינים מאוסה. נגמר לנו הזמן לטעויות. צריך להציל את ישראל מהשיגעון המשיחי והקיצוני ואין לנו הרבה זמן לעשות את זה.

stav-shaffirשבע שנות נתניהו השאירו את החברה הישראלית חבולה ומדממת. הטרור הפך לחלק משגרת חיינו. היחסים עם בעלות הברית שלנו מעבר לים במשבר חסר תקדים. אין שום פתרון באופק למשבר הדיור. קרע עמוק מפריד בין הקבוצות השונות שמרכיבות את החברה שלנו. ועכשיו אנחנו גם מקבלים את אביגדור-בואו-נפוצץ-הכל-ליברמן בתור המפקד העליון של צה"ל.

לכל אלה אחראית ממשלת נתניהו.

אבל – ויש פה אבל גדול – המצב העגום הזה נובע גם מכישלון מתמשך של הנהגת מפלגת העבודה.

במקום לטפל בבעיות שמעסיקות מיליוני ישראלים בחיי היומיום שלהם, הנהגת המפלגה בחרה בעסקנות. במקום להציג חלופה מדינית, כלכלית ואזרחית ברורה למדיניות הכושלת של הימין, היא בחרה בעמימות. במקום להנהיג, להפיח תקווה ולגרום לאנשים להיות גאים במחנה הפוליטי שלהם, היא בחרה בפחדנות.

מפלגת העבודה זקוקה לא סתם למנהיגות חדשה אלא לריסטארט. זה הזמן לנטוש את דרך הפחדנות והעסקנות. זה הזמן למנהיגות ישראלית גאה, חדה וברורה.

כבר היום צריך לפתוח את השורות של המפלגה בפני כוחות חדשים. אני קוראת למנהיגות ולמנהיגים מכל תחומי העשייה בישראל – ביטחון, כלכלה, חינוך, שלטון מוניציפלי, טכנולוגיה ועוד – להצטרף אלינו, להתמודד על מקום בכנסת ואם הם ראויים לכך - להנהגת המפלגה. אני פונה באופן אישי ליוצאי מערכת הביטחון שחרדים כמוני לגורל המדינה, ומבינים שנתניהו וחבורת הפנאטים שמקיפה אותו מובילים אותנו לקראת אסון – מפלגת העבודה היא הבית שלכם. הרוב המוחלט של בכירי מערכת הביטחון תומך בפתרון שתי המדינות, והגיע הזמן שיהיה לזה ביטוי מובהק בזירה הציבורית.

אין זמן לגמגומים ולהססנות. יש לנו בסך הכל מדינה אחת, והיא זקוקה לנו.

אני מתחייבת לעשות כל שביכולתי כדי לקבל כוחות חדשים לשורות המפלגה מתוך מטרה אחת: להביס את הימין בבחירות הבאות ולהציג בפני אזרחי ישראל סדר עדיפויות לאומי חדש.

"גרעון מינימלי ... לא צריך להיות יעד כלכלי. היעדים הכלכליים הם צמיחה, צמצום פערים והורדת היקף האבטלה"
ד"ר אסתר אלכסנדר

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי