נעמה לזימי ליו"ר המשמרת הצעירה של מפלגת העבודה

Thank you for rating this article.

אני מתמודדת לראשות המשמרת הצעירה של מפלגת העבודה ואני זקוקה לכם ביום הבחירות ובעיקר ביום שאחרי.

המפלגה שלי, הבית הפוליטי שלי, יכולה להראות אחרת, היא צריכה להראות אחרת- מלאה בחיים ורוח חדשה, כזו שמייצרת תקווה וחיבור אל המציאות הישראלית, כזו שניתן לתת בה אמון וכוח. אנחנו חייבים וחייבות את זה למעננו.

נעמה לזימיהבחירות האלו חשובות לי, הן מחדדות בכל שלב בהן עמדות ואת הסיבות שבגללן החלטתי להתמודד- לקרא תיגר על השמרנות, על האנומליה המפלגתית, על הצורך האקוטי בסדר יום ברור, יציב והמשכי ועל החובה שלנו להיות הקהלים החדשים עליהם אנחנו מדברים.

לצד זאת, הרגשתי שהרבה פעמים, נקודות החוזק שלי- מוסבות מנגד לנקודות חולשה, העמדות שלי לגבי תהליכים וסוציאל דמוקרטיה מעשית, הנכונות ללכת על הרעיון בכל הכוח, גילויי האומץ מול המבנים הקיימים ואני אומרת שלהפך! זו הסיבה שאני רצה, בגאווה מלאה.

משמרת בועטת, אקטיבית ונחושה זה צורך מפלגתי, צורך אלקטורלי, ולא אינטרס של צד כזה או אחר. הכמיהה שלנו לחדור אל החברות השונות, וליצור איתם דרך של אמון ושותפות עוברת דרך הכרה וייצוג, יותר מכך- עוברת דרך אג'נדה מכוונת.

אני מודה, קשה לי לא פעם שהשיח על הבחירות מצמצם אותי לנקודת זמן הספציפית בלבד, ולא מביא איתו את הרצף של הפעילות המפלגתית, הערעור על המעוות, הדרך הפוליטית והאקטיבית בחברה האזרחית, את המחיר הפוליטי על הבחירות האידיאולוגיות שלי, אבל אני יודעת שבסופו של יום אני נושאת ומביאה איתי מטען אידיאולוגי כולל ואת כל הנשמה והלב להתמודדות הזו וליום שאחרי.

אני מאמינה בכל ליבי, שאנחנו חייבים לפעול ולבנות באופן מכוון ודרך תכנית ברורה ומתוקצבת היכן שאנו נעדרים, ובארץ כולה, שאנחנו חייבים לייצר הנהגת צעירים רחבה גיאוגרפית, כזו שתהיה אבן שואבת במרחב שלה, לא רק מנהיגותית, קודם כל רעיונית ואקטיבית, שרק על ידי השקעה מכוונת ובתהליכי עומק ארוכי טווח, אנחנו נרחיב את עצמנו ונצא מהמקום המתכנס שאנו נמצאים בו היום. אנחנו נהיה מה שאנחנו מדברים עליו.

כפקודים, תומכים ומי שרוצים להשפיע, בואו לא נפקפק בבית שלנו, נאמין שאפשר לשנות, לחלחל את הרוח הזו פנימה, שבכוחנו לייצר אלטרנטיבה לשלטון.

אני מזמינה את כל מי שתרצה להצטרף אלינו, כן גם אתם שלא הייתם חלק עד היום להצטרף למסע. אנחנו מרחיבים מעגלים למקומות שבהם מפלגת העבודה חייבת להיות.

כתבו תגובה ושתפו ואנחנו כבר נצרף אתכםן למערכה גם לקראת הבחירות ביום חמישי הבא ובעיקר ליום שאחרי הניצחון יחד כמובן עם הצד השני, רק יחד נוכל לבנות אלטרנטיבה אמיתית.

אוהבת ומעריכה עד אין קץ.

=======

מעמוד הפייסבוק של נעמה

"בנגב ייבחן העם בישראל ומדינתו"
דוד בן גוריון, משמעות הנגב שדה בוקר 17.1.1955

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - לא נשכח

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי