מפלגת העבודה נמצאת במשבר מנהיגותי

Thank you for rating this article.

** חברי ומצביעי מפלגת העבודה (ובמיוחד המאוכזבים שביניהם/ן) – בבקשה קראו עד הסוף ושתפו, בקליק אחד תוכלו לעשות המון **

נמאס לראות איך מפלגת העבודה נעלמת בסקרים ואיך יאיר לפיד שותה לנו מנדטים?

מתסכל לחזות באובדן הדרך?

מבאס לחשוב על נתניהו ראש ממשלה בפעם החמישית?

אפשר בהחלט להבין. אבל מה כבר אפשר לעשות בקשר לזה?

אפשר להתעלם. אפשר להתעצבן. אפשר להתמרמר. אפשר לחיות בהכחשה שזה לא ביג דיל ושאם רק נמצא איזה סלוגן קליט, נשיק איזה קמפיין מגניב או נגייס פעילים חדשים בסניף משנה ז' - הציבור יחזור אלינו בהמוניו.

אבל אפשר גם להביט למציאות בפרצוף ולהודות באמת הפשוטה:
מפלגת העבודה נמצאת במשבר מנהיגותי חריף. הציבור איבד אמון בהנהגה שלנו. הסיכוי היחיד שלנו לעצור את מגמת ההתרסקות הוא להפסיק את הקומבינות העסקניות ולאפשר התמודדות פתוחה, שוויונית והוגנת לראשות המפלגה. הסיכוי היחיד שלנו הוא לתת הזדמנות אמתית לכוחות חדשים ולכל מי שרוצה - מתוך המפלגה ומבחוץ - להתחרות על אמוננו.

הבעיה היא שיש מי שעושה הכל כדי שלא יהיו בחירות הוגנות ופתוחות. יש מי שעושה הכל כדי שהמשחק יהיה מכור מראש ושאף אחד מבחוץ לא ירצה להתקרב למפלגה שלנו. תחשבו על זה: מי בכלל ירצה להתמודד להנהגת המפלגה כשאין תאריך סופי ומחייב לבחירות, כשאין כללים ברורים, וכשכל פעם דוחים את הבחירות שוב ושוב במחטפים של הרגע האחרון?

אז הנה מה שתוכלו לעשות:
==================
קודם כל – אפשר להפעיל לחץ מסיבי על חברי וחברות הכנסת של מפלגת העבודה כדי שיפסיקו לטמון את הראש בחול. היכנסו לטופס המצורף ושלחו בקליק אחד פנייה מרוכזת לכל חברי הכנסת שלנו בדרישה לפעול לקביעת מועד סופי לבחירות שיאפשר נקודת זינוק שיוויונית והוגנת לכולם/ן.

דבר שני – בואו לועידת המפלגה שתתכנס ביום ראשון הקרוב (11.12) בשעה 16:30 בגני התערוכה (ביתן 10) בתל אביב, ועזרו לנו להחתים את צירי ועידת המפלגה על הצעת החלטה מחייבת בעניין הזה. מי שרוצה אנא צרו קשר בהודעה או השאירו תגובה.

ודבר שלישי - דווקא בעת הזאת, התפקדו למפלגה ופקדו את כל מי שאתם יכולים – משפחה, חברים, קולגות. אל תתנו לנו עצות בשקל מהצד. בואו לעזור לשנות מבפנים. זה לוקח דקה בדיוק. הנה הלינק להתפקדות https://goo.gl/NeNfYM

למי שרוצה להבין את הדברים יותר לעומק, הנה סרטון הסברה קצר: https://goo.gl/liFyRh

והנה הלינק לשליחת מייל מרוכז לכל הח"כים (כולל נוסח מוצע):

http://www.123contactform.com/form-2356695/Contact-Lead-Form

=========

מעמוד הפייסבוק של החוג לדמוקרטיה

"גוש אמונים היא סרטן לרקמה הדמוקרטית של מדינת ישראל. תופעה של גוף שלוקח את החוק לידיים. מעטים המקרים בתולדות היהדות, שחבורה פרועה שכזאת נוטלת לעצמה מנדט בשם שמים, ופורצת אל הרחובות בגסות רוח להטיל אימה וטרור. התביישתי שאנחנו יכולים להידרדר לשפל כזה"
יצחק רבין, פנקס שירות, 1976

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי