אני הפחדים שלכם - דינה דיין

Thank you for rating this article.

השבוע הזה בשבילי היה שבוע שקשה להאמין שקרה. לא דמיינתי שהמילים שיצאו לי מהלב ושנאמרו עם כאב עמוק שהצטבר לאורך שנים ארוכות, יהדהדו ככה בלבבות של הרבה אנשים במדינת ישראל.

אני רוצה להגיד תודה על אלפי אלפי תגובות והודעות שקיבלתי שמחממות את הלב. וסליחה שעדיין לא הספקתי להיכנס ולענות לכולם בתוך רכבת ההרים הזו, חברים ושותפים לדרך שמכירים אותי ואת העשייה החברתית שלי לאורך השנים ענו בשמי גם לאותם אלה שלא מצליחים לקבל או להכיל את הכאב הזה.

{youtube width="500" height="420"}E_mbFZf5Zl0{/youtube}

דינה דיין

"פריפריה היא לא רק מקום פיזי. פריפריה בישראל היא מיקום חברתי, שכונות ומצוקה. פריפריה היא כמעט כל מי שאתם רואים יום-יום., ברחוב שלכם. ובכל זאת העם מצביע לליכוד כבר שנים. למה? כי מפלגת העבודה מנותקת מהפריפריה, מנותקת מהעם. הבכירים שלה שבעים, אליטיסטיים. מסתכלים על העם מלמעלה. הגיע הזמן לרענן את השורות ולהתחבר לכלל אזרחי ישראל. אני כאן כדי להעיר את השמאל ולהחזיר אותו לאן שהוא שייך. עכשיו תחליטו איפה אתם.

דינה דיין. פריפריה מדברת שמאל".

"ממשלה ... יכולה להדפיס כסף או ללוותו מהציבור ... החוב הענק שיוטל על הדורות הבאים הוא אגדה. הגדלת גרעון הממשלה במצב של מיתון היא לצורך צמיחה שמשרתת את הדורות הבאים במקום להותיר להם משק בלתי מפותח"
ד"ר אסתר אלכסנדר

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי