נאום הניצחון של אבי גבאי

Thank you for rating this article.

"לכל מי שהטיל ספק בחיוניותה של הדמוקרטיה הישראלית, לכל מי שמיהר להספיד את מפלגת העבודה כמפלגה חיה, בועטת וחדשנית. לכל מי שהספיד את מפלגת העבודה כאלטרנטיבה לשלטון. לכל מי שחשב שאזרחי ישראל איבדו את התקווה לשינוי. לכל מי שטען שקמפיין חיובי לא מנצח בחירות. לכל אלה - התשובה היא הלילה הזה!"

אבי גבאי"הלילה הזה - הוא חגיגה לדמוקרטיה הישראלית. הלילה הזה מסיים פרק במפגן אדיר של אמונה, הלילה הזה הראה את מפלגת העבודה במלוא עוצמתה, בלילה הזה בחרתם בי ואני אסיר תודה לכם. בלילה הזה מפלגת העבודה נתנה בי אמון ואני מבטיח להיות נאמן לשליחות הציבורית שקבלתי, הלילה אנחנו חוגגים נצחון. ואחרי הלילה הזה יגיע יום של תקווה לעם ישראל, זה יום של ניצחון התקווה, יום של חזרה לשפיות, יום של חזרה לערכים שלנו, יום של חמלה וראיית הזולת, יום שמתחיל דרך. הדרך הזאת מובילה לשלטון חדש בישראל".

"הדרך הזאת היא למען כולם, הדרך הזאת היא למען כל אזרחי ישראל. מפלגת העבודה אמרה הלילה את דברה, מפלגת העבודה ביטאה היום שינוי שמנשב בעם כולו. הבעתם את רצונכם במנהיגות חדשה, והנה אני לפניכם - מנהיגות שמשירה מבט קדימה אל קהלים חדשים למפלגה".

"ידידי יצחק בוז'י הרצוג, יחד עם ציפי לבני השגתם הישג מדהים של 24 מנדטים, ואני בטוח שתעביר את המקל ותהיה לצדי במעלה הדרך. אני זקוק לך לצדי, אני זקוק לניסיונך, אני זקוק לחוכמתך, אני קורא לך ולשאר המועמדים - בואו, בואו, הצטרפו, המדינה והמפלגה זקוקה לנו, כי רק ביחד ננצח. אני חוזר ואומר שמבחינתי אם תיאות להסכים שתשמש יו"ר האופוזיציה בכנסת".

"חברי וידידי עמיר פרץ, אמרתי לפני שעה קלה ואני חוזר - אני זקוק לך לצדי. אני זקוק לניסיונך וחוכמתך. אני קורא לך ולשאר המועמדים - בואו והצטרפו .המדינה והמפלגה זקוקה לנו. רק ביחד ננצח. מהלילה הזה, המילה מחנה זרה לנו, אנחנו לא מכירים אותה יותר. אין מחנות. מחנאות אינה דרכי, לא יהיה מחנה גבאי במפלגת העבודה. מהרגע הזה יש רק מחנה אחד - המחנה הזה הוא מפלגת העבודה הישראלית. הציבור הישראלי נושא את עיניו אלינו דורש שנשלב ידיים ושנעבוד ביחד".

"מהלילה הזה, המילה מחנה זרה לנו, אנחנו לא מכירים את המילה הזאת יותר, אין מחנות. מחנאות אינה דרכי, אין ולא יהיה מחנה גבאי במפלגת העבודה. מהרגע הזה יש רק מחנה אחד, והמחנה הזה הוא מפלגת העבודה הישראלית. אנחנו רוח אחת ואנחנו חזית אחת - מחר, יום שלישי, פעמיים כי טוב נאמר, מתחיל מסע הבחירות להחלפת השילטון בישראל".

"אנחנו לא נחכה שהקואליציה תחליט מתי יהיו הבחירות - אנחנו מתחילים את הקמפיין מחר בבוקר. מחר, אנחנו נתחיל את המסע אל לבם של ישראלים טובים, ישראלים שאוהבים את המדינה, ישראלים שמרשתים את המדינה ודואגים לה, ישראלים שתורמים למדינה בכל בוקר שהם יוצאים לעבודה, ישראלים שמאמינים בערכים האידיאלוגים שלנו, אבל ישראלים שבמשך עשרות שנים לא מצביעים עבודה".

"שלצעירים בישראל תהיה מדינה שבה הם לא מפחדים להתחיל את החיים שלהם. איך אנחנו נדאג שהנכדים והנכדות שלנו יישארו לחיות בישראל? ואני פונה מכאן, מהרגע המיוחד הזה, לכל אזרח בישראל - השלטון הקיים בא להפריד בין ימין לשמאל, בין דתיים לחילונים, בין מזרחים לאשכנזים, בין יהודים לערבים - הוא הפריד את האזרחים בשביל למשול. זה הזמן של כולנו להתחבר מחדש. ואני קורא לכל אזרחי ישראל - הצבעתם עבודה, לא הצבעתם עבודה, אתם חברי מפלגת העבודה, אתם לא חברי מפלגת העבודה - הצטרפו אליי. רק טוב המדינה ואזרחיה עומדות לנגד עיני".

"אנחנו נעבור ישוב ישוב ושכונה שכונה, נשכנע את כולם מדוע אנחנו כן. לא מדוע הוא לא, מדוע אנחנו כן".

"המשימה של החלפת שלטון נתניהו כרוכה בהתמדה ועבודה קשה ומאומצת. לציבור כולו, ולא רק למצביעי העבודה. המשימה של החלפת שלטון נתניהו דורשת שילוב כוחות. לכל הציבור נמאס מהקשקוש והפסימיות, נמאס ממנהיגות שלא פועלת למענינו, נמאס למי שלא רואה אותנו בראש סדר העדיפויות שלו, והגיע הזמן למנהיגות ששמה את האדם והאזרח בראש מעייניה. מנהיגות שפועלת בשביל הכלל ולא בשביל להיבחר מחדש. מנהיגות מאחדת, מנהיגות שדואגת לדימונה ולא רק לעמונה".

"מנהיגות שמסוגלת לפתור ארוע של ילדים חולי סרטן בבית החולים הדסה. מנהיגות ישרה שברור לה שבן הדוד שלך, שמנהל מו"מ קואליציוני עבורך, לא יכול לייצג חברת צוללות. מנהיגות שפועלת ביושר ובאומץ לב, לשלום עם שכנינו. לא עוד שלטון של סיסמאות, לא עוד נאומים מפוארים באו"ם שמשודרים רק בישראל. לא עוד שלטון שעסוק במשחקי האשמות מול הפלסטינים".

"אני מאמין במדינה שלנו ובעם שלנו – יהודים, ערבים, דרוזים וצ'רקסים. אנחנו חיים על האדמה הפורייה הזו, אדמה שצמחו עליה אנשים מוכשרים, עם כוחות ויכולות שאין בשום מקום אחר בעולם. אני מתחייב כאן בפניכם, לא לעצור ולא לשקוט, עד שבשורת השינוי והתקווה תנשב ותהדהד בקול גדול, בשורה שתשמע ותורגש בכל בית ובכל משפחה בישראל. אני מתחייב שזו תהיה זכות וגאווה גדולה להיות ישראלי. אני מתחייב שישראל תהיה מדינה שתממש את מלוא הפוטנציאל שלה".

"יש לי חזון ויש לי תכניות. אבל שום מנהיג לא ישנה את המדינה ללא אנשים מצויינים לצידו. יש במפלגת העבודה קאדר מעולה של מנהיגים ומנהיגות מצויינות ואליהם יצטרפו נוספים. נבחר את הטובים ביותר שיש, המוכשרים ביותר והמחויבים ביותר. בעבר אמרו הטובים לטיס. אני אומר הטובים למדינה. וזו הבטחה מרכזית שלי לעם ישראל".

"ולמען כל זאת, הרשו לי לומר ברכה חשובה: ברוך שהחיינו וקיימנו והגענו לזמן הזה. אני מודה לכם מכל הלב על האמון שנתתם בי ומתחייב שאהיה ראוי לו".

לצפייה בנאום המלא, באתר חדשות 10 לחצו פה.

 רק ביחד ננצח".

"... אני רוצה להודות לבמה הרעיונית על העשיה הגדולה והחשובה שלה ..."
דניאל גיגי, פורום מפלגת העבודה

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי