לקיים פריירמיז לראשות ולרשימת העבודה לכנסת ה-22

Thank you for rating this article.

לכבוד חברי סיעת העבודה בכנסת - ח"כ אבי גבאי, ח"כ איציק שמולי, ח"כ סתיו שפיר, ח"כ שלי יחימוביץ, ח"כ עמיר פרץ

אנו הח"מ פונים אליכם בפנייה לנוכח המתרחש במפלגת העבודה לקבל את הצעת הפשרה שלנו ולקיים בחירות בפריימריס בקרב כלל המתפקדים לתפקיד יו"ר המפלגה – ראש הרשימה לכנסת, ופריימריס בקרב כלל המתפקדים לרשימת העבודה לכנסת ה-22.

כבר לפני מספר שבועות הודענו על תמיכתנו בעמדה כ י יש לקיים את הבחירות ליו"ר המפלגה ולרשימה לכנסת בוועידת המפלגה שנבחרה אך לא מזמן ומונה כ-3,300 חברים.

חשבנו כי מהלך זה יביא לקיצור לוחות זמנים, כאשר הזמן שנותר לנו עד להגשת הרשימות לכנסת בתאריך 1/8 הוא יקר ומשמעותי, וכן, חשבנו כי בחירות בוועידה יחסכו כסף רב וימתנו את גובה הלהבות בין המתמודדים על ראשות המפלגה ולרשימה לכנסת.

אתמול התקיים דיון בפני כבוד השופטת המחוזית רחל ברקא והושגה פשרה שבה יערך משאל חברים שיכריע מחלוקת זו ויקבע באיזה אופן יבחרו היו"ר והרשימה לכנסת.

מניסיוננו רב השנים למדנו כי כאשר דברים מסתבכים, יש לחזור אל החוקה ולקיים אותה ככתבה וכלשונה.

אנו בטוחים כי אתם רואים לנגד עיניכם את טובת המפלגה ומעוניינים למנוע בזבוז זמן וכסף ותינתן הסכמתכם להצעותינו כי גם היו״ר וגם הרשימה יבחרו בפרימריס ובכך נייתר את הצורך במשאל. מערכת הבחירות הזו היא הזדמנות שנייה למפלגת העבודה לאחר שספגנו מפלה קשה.

אנו מבקשים כי תפעלו מתךו אחריות למדינה ולמפלגה, כי לא יתנו לנו מועד ג'.

על החתום,

אברהם (בייגה) שוחט, עוזי ברעם, אפרים סנה, רענן כהן, חגי מרום, ניסים זוילי, אלי בן מנחם, אלי דיין

להורדה כקובץ pdf PDF.

"צריך להיות אדם שכל הזמן פועל למשהו ואני אומר אתה תמיד גדול כגודל העניין שאתה משרת ואתה נהייה קטן אם אתה משרת רק את עצמך"
שמעון פרס, ראיון ב-YNET יולי 2005

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 2018 א

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי